TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
5-5-2007
|
28-9-2006 22:35:02
Hoi Evi,
Ik trouw 5 mei en ga toch volgende week al een eerste keer kijken. Voor sommige stoffen moeten de winkels soms echt 6 maanden op voorhand bestellen en ik ga waarschijnlijk ook niet meteen mijn zin vinden, dus daarom dat ik ook al nu begin rond te kijken. In Aarschot heb je Maxim's, die hebben verschillende collecties. In Leuven heb je Linx, die hebben Linea Raffaelli. Beiden hebben een website, je moet maar is kijken.
Groetjes,
Wendy 5/5/07 www.tom-wendy.be
|
|
Kelly
14-7-2007
|
28-9-2006 22:46:53
Hey,
Ik trouw op 14/07/07 en heb vorige week zaterdag mijn trouwkleding besteld. Probeer zoveel mogelijk dingen aan te doen. Het kan mooi lijken en als je het aan hebt kan het zijn dat het niet mooi is. Ik heb dat dus voor gehad. Neem een beslissing als je de kleding een tweede keer past en je hebt hetzelfde mooie gevoel als de eerste keer. Mijn kleding komt van Linx in Hasselt.
Groetjes
Groetjes
|
|
Sissi
26-5-2007
|
29-9-2006 8:09:54
Hey,
Je kan toch beter 6 maand op voorhand gaan, want dit is nodig indien je kleed bvb. nog moet besteld worden. Ik ben het eens met Kelly, maar het kan ook omgekeerd. Het kan zijn dat je het niet mooi vindt als je het ziet hangen maar dat het wel mooi is als je het aan hebt. Je kan inderdaad nu al eens gaan zien, dan kan je nog op je gemak rondkijken en heb je nog tijd om heel veel verschillende stijlen te passen. Wie weet zie je wel meteen je zin (was bij mij zo)?
Veel succes met je zoektocht!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Lies
|
29-9-2006 15:51:35
Hey evi
ik trouw ook op 5/5/2007 en heb mijn kleed al, maar je hebt nog tijd hoor! Gebeurde eigenlijk heel toevallig tijdens een opendeurdag bij Lilian Claes in Herentals. Heel vriendelijke dame die ons daar hielp. Ik mocht meteen ook passen en bij het voorlaatste kleed had ik iets van "ja dit is het". Lilian Claes is echt aan te raden, geloof dat ze nog opendeurdagen hebben in oktober. veel succes!
Lies 5/5/2007
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
29-9-2006 16:13:16
Dag Evi,
Ik ben dit jaar op 11 maart getrouwd en heb vorig jaar ergens eind oktober m'n kleed besteld. Dus zoals de anderen hier al zeiden, begin al eens rond te kijken, pas veel dingen en zit er niet mee in om de winkel uit te stappen als je je zin niet vindt! En die fabels van stoffen die uitgeput zouden zijn, niet geloven hoor, dat zijn verkoopstrucs! Mijn kleed kwam van Maxim's in Aarschot en 'k vond het daar schitterend. Niet zo'n grote winkel maar super service! En je zou er van versteld staan hoeveel ze op zo'n kleine ruimte hangen hebben. Dus zeker een aanrader! Als je zeker bent dat je een Linea Raffaelli wil, dan kun je inderdaad bij Linx gaan (in Hasselt of Leuven). Ik heb in Hasselt in april een suitekleed gekocht, maar was niet zo tevreden. 'k Vond ze niet zo vriendelijk meer eens ik 't kleed besteld had. Maar dat is maar een gevoel hé! Die verkoopster kan misschien gewoon een slechte dag gehad hebben. Wat ook een slechte ervaring voor mij was, dat was Atame in de Dirk Boutslaan in Leuven. Ik had een afspraak gemaakt, maar toen ik daar aankwam hadden ze helemaal geen tijd voor mij, mensen die schoenen kwamen kopen waren blijkbaar belangrijker.
Veel succes nog met de zoektocht naar je droomjurk!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Patricia
17-2-2007
|
29-9-2006 21:21:27
hoi, ik wist ook totaal niet wat ik wilde. Ik heb uiteindelijk 6 maand vooraf toch afspraken gemaakt om te passen. De meeste verkoopster zien wel wat er bij jou kan passen en helpen je verder.Gelukkig ben ik toen gaan kijken, anders had ik nog niks denk ik. Groetjes Patricia
|
|
Agneta
31-3-2007
|
29-9-2006 22:14:17
Hey Evi,
Wij trouwen op 31 maart 2007 in Grimbergen. Ik heb net mijn kleed gekozen vandaag! Super! Ik ben bij Moderna in Schepdaal gegaan. De verkoopsters zien wel heel goed wat bij je past en hebben snel je smaak door nadat ze enkele kleedjes getoond hebben. Ik zou stilletjes aan een afspraak maken, want de nieuwe collecties zijn net binnen! !!!!!!Ik wil je nog wel waarschuwen dat in maart de zomerklok terug in gaat, dwz een uurtje minder feest wanneer je op zaterdag trouwt. Wanneer je dit wil voorkomen mag je niet voor 24 maart kiezen!!!!
Veel succes ermee! En proficiat voor je keuze voor maart, het is eens iets anders! :-)
Groetjes, Agneta
|
|
Evi
10-3-2007
|
1-10-2006 12:32:01
Allemaal bedankt voor jullie reacties en vooral Agneta, had er helemaal niet aan gedacht dat het uur dan verandert! groetjes, Evi
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|