Terug naar overzicht
wil je mij eens een foto doorsturen? Je hebt mijn mailadres é;-) Bedankt!
en wil je eventueel ook eens een foto van je wensboom toevoegen? Merci!
Hey! Ik ben ook wel benieuwd hoe je wensboom er dan precies uitzag. Je mag het gerust ook eens doormailen. Groetjes, Annabel (annabel.jacobs@hotmail.com)
Ik wil ook wel een foto zien! Gr
idem hier een bruidje die graag een foto zou ontvangen van je wensboomdeze mag je sturen naar wynants.vanloock@telenet.beofwel via een PBbedanktKellyx
ik ga super hard mijn best doen om een foto te bemachtigen, van zodra ik een foto van de boom zelf heb stuur ik ze op.Van de labels zelf kan ik wel al eventueel een foto opsturen als iemand geinteresseerd is
naar mij mag je alvast een foto van de labeltjes doorsturen;-)merci!
Dit mag naar mij ook. Groetjes!
Oooh lijkt me heel mooi! Ik wil ook een fototje ziennnn!!! :-D Hulyadogan150@hotmail.com Grtjs
hey, naar mij mag je ook een mailtje sturen voor die kaartjeslorevdh@gmail.com alvast bedanktgroetjes lore
Hoi, Wij dachten ook al aan een wensboom? mag ik die van jullie eens op foto zien? x
Heeey dankje voor je mail!!!! heel lief, ik zou je wensboom ook graag willen zien :-) groetjes
Dag Sara, Wij zijn op zoek naar kaartjes voor onze wensboom, dus ik wil zeker de foto's een keertje zien als je ze nog niet verkocht hebt. Groetjes