Terug naar overzicht
wauw super!!! is inderdaad heel goed meegenomen natuurlijk! Mij hebben ze het ook atlijd gezegd om tijdens de beurzen met elke wedstrijd mee te doen. Bij ons is het helaas niets geworden ;-) Een collega van mij heeft haar bruidsjurk zo gewonnen. Heel veel plezier ermee!!!
Proficiat! Wat een leuke prijs!Ik zou er ook geweldig blij mee zijn :)Wij hebben ook aan alle mogelijke wedstrijden meegedaan, maar vrees dat het niets zal zijn.
Proficiat! Had er ook een beetje op gehoopt... Laat zeker weten hoe het daar verloopt want we waren aan het denken bij hen te gaan.
ik hou jullie op de hoogte,we kregen vandaag pas die mail hoor dus wie weet ...ik gun jullie allemaal zo'n leuk bericht in jullie mailbox!!!groetjes
Ooh Sarah super zeg voor jullie! Een leuke verrassing :)
super!!!proficiat!
Heel leuk! Wij hebben ook aan een aantal wedstrijden meegedaan op de trouwbeurs in Brugge maar tot nu toe nog geen bericht gekregen dus waarschijnlijk niets gewonnen.
Oh wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!proficiat he, wij niks ze snik snik maar ik blijf hopen op de lotto
Super!
Ooooh super!!!
wow! Das echt een supercadeau!Wij ook meegedaan met enkele wedstrijden tijdens de beurs in Brugge, maar ook nog niets ontvangen :(
oh ik gun jullie het van harte dat jullie iets winnen!!!Het WIEEEEH-WE-HEBBE-GEWONNE -gevoel is kei leuk ;)
proficiat, geniet er met volle teugen van.
Hoe is het ondertussen afgelopen met dat kostuum van Tailormadesuits? Je trouwt in augustus, dus ik ga ervan uit dat jullie reeds langsgeweest zijn? :)
ja hoor, nog een maandje en ik krijg het kostuum te zien ;)Jurgen is zeer tevreden van de bediening, mocht ook uit alle stoffen kiezen enzDus volgens jurgen zeker een aanraderALs je nog vragen hebt just shoot ;)Groetjes sarah