Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafeldecoratie

18-10-2012 22:20:59
Iemand een ideetje voor tafeldecoratie op ronde tafels? Wij zullen een zwart tafelkleed laten leggen en twijfelen nog tussen roze of rode details.
Ik zag graag witte kandelaars, maar aangezien we 30 tafels hebben, en dus 30 kandelaars zouden nodig hebben, komt dit nogal duur uit. Iemand ideetjes of foto's van eigen tafeldecoratie?
Groetjes en bedankt!

Marlies
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 788

krista
9-8-2013
 Meld misbruik19-10-2012 8:46:50

hallo marlies,
als jullie graag witte kandelaars zetten maar de prijs jullie tegen houdt dan kunnen jullie altijd eens bij de winkel "action" gaan kijken.
daar hebben ze soms hele mooie kandelaars voor weinig geld en zo kan jullie perfecte tafel mss toch nog ontstaan. het is maar n ideetje he ;-)
groetjes

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-10-2012 10:11:41

Ik wou ook dadelijk zeggen: spring regelmatig eens binnen bij Action.
En vermits je pas in augustus trouwt, zou ik zeker wachten tot na de feestdagen. Vaak zijn zaken zoals kandelaars enzo dan veel goedkoper. Tegen de feestdagen wordt dat veel meer gekocht, en nadien wordt de overstock in reclame gezet.

Groetjes
Katrien

Marlies
10-8-2013
 Meld misbruik19-10-2012 15:47:45

Bedankt voor de tips!!!

Britt
14-9-2013
 Meld misbruik20-10-2012 0:36:45

Hoi Marlies,
Ik ben ook volop bezig met men tafel decoratie.
Ik heb de kleuren zwart en rood met zilvere accenten. Ik vond kandelaar ook een mooi idee maar aan 8.99 in de "Action" vond ik ze ook nog duur als je inderdaad een hoop tafels hebt. Ik zet dus alleen op men staantafels kandelaars en dit doe ik afwisselend.
Zo heb ik voor 15 tafels maar 8 kandelaars nodig. De rest vul ik op met kleinere tafel decoratie.
Onze staantafels hebben grote zwarte tafellakens en rode lopers en onze zittaffels hebben het omgekeerde.
Wel uitkijken met kerst want dan is er veel rode decoratie te vinden in de winkels.

Hopelijk heb je er wat aan !
Britt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...