Terug naar overzicht
mooi, mooi, mooi!!! proficiat!!
wauw Sara...moet een ongelooflijk moment geweest zijn zo binnenkomen in de kathedraal!! jullie zagen er allebei mooi uit!
Super!!Ik wou echt komen kijken, je had het uur van je kerkelijke plechtigheid in één van je topics vermeld. Maar ik zat met 2 zieke kindjes. :-(Echt héél mooie foto's.Jullie zagen er allebei geweldig uit.En stiekem ben ik toch ook een beetje benieuwd naar de jurk van je mama. ;-)
Heel mooie jurk, mooie bruidskindjes.Ben benieuwd naar meer !
Heeeeeel mooi!
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prachtig! Jullie straalden allebei
Heel mooie foto’s van een prachtige bruid en haar man. Ben benieuwd naar de rest.
leuk hoor en ik kan deze foto's zien want ik ben geen lid van Fb.we kijken uit naar de andere foto's.
@frida: dit is geen facebook, dit is dropbox, zou normaal moeten werken
Ik denk dat Frida dat juist bedoelt. Dat het deze keer eens geen FB is, en dat ze de foto's dus wél kan zien.Net hetzelfde voor mij, ik heb ook geen FB, en kan dus vaak de foto's niet zien. Nu wel.
aaaaaaaaaaaaa hehe ok verkeerd gelezenik vind dropbox zo makkelijk
Heel mooi!! Jullie stralen!!
Mooi! Wat een binnenkomst zo in de kathedraal!Proficiat!
Tja Katrien had het juist ... Vele vrienden vinden dat ik iets mis omdag ik geen lid bent van FB. Maar ik zie daar geen nut van om lid te worden maar soms kan ik dan de foto's niet zien..Groetjes Frida
de weinige foto's smaken naar meer :-)
Very Nice! ben benieuwd naar meer :)
De weinige foto's smaken inderdaad naar meer :-) Prachtig meid!!Kijk al uit naar de rest!!Dikke proficiat!!
Jullie zien er heel gelukkig uit! Mooi kleedje! Nog veel succes samen!!!!!!Groetjes,Nellie
Super !!! De blauwe kleur is ook geweldig :-)
Mooi! Jullie straalden, en wat een intrede moet dat geweest zijn in de kathedraal, indrukwekkend! Het turkoise spat er nu al vanaf, ben benieuwd naar de andere details waar je zoveel tijd in hebt gestopt :) Proficiat!
Hehe toevallig. Een collega van mij was bezig dat haar kindjes moesten voorlopen...en nu zie ik ze hier op een foto staan ;-)
Heel mooi, Sara! Proficiat!!
Heel mooie jurk, echt wauw. Jullie straalden duidelijk allebei! Proficiat !
Dikke proficiat!Jullie stralen! Benieuwd naar meer ;o)
hoi hoi :-) ben nog steeds zeer benieuwd naar meer fotootjes