Terug naar overzicht
Wij trouwen op 13.07.13, met Pierre Loncin als ceremoniemeester.Zijn er reeds deze zomer al eens geweest op gesprek, en dat viel héél goed mee, op basis van dit gesprek hebben wij hem direct 30min later geboekt!Begin het nieuwe jaar, gaan we terug samen zitten en dan nog 1x enkele weken voor de trouw. Ik heb er allezins een goed gevoel bij! Heb hem ook gevonden via dit forum hier, véél goede commentaar over hem. Misschien eens gaan om kennis te maken, dit is vrijblijvend en dan kan je nog zien eh.Veel plezier, en ... hou me op de hoogte Kellyx
Hey Kelly,Dit is een heel goeie ceremoniemeester. Hij heeft ook de trouw gedaan van mijn schoonzus samen met het vervoer dat hij geregeld had, en alles is super perfect verlopen. Hij heeft goeie ervaring en ook de mensen van het vervoer dat we bij hem hadden (dit waren Jaguars) waren echt waar op en top !!! Veel succes en trouwens een mooie datum dat jullie gaan trouwen. In principe alles zowat met 13 hé !!! 13 . 07 . 13 , (weet dat de helft van jullie 7,dus voor elk van jullie beiden 6,5 is en dat x 2 voor elk van jullie beiden ook 13 is) Een doordenkertje hé !!! en dan kom je automatisch op 3 x het cijfer 13 !!!