Terug naar overzicht
Ik ben er ook niet zo'n voorstander van om iets via het internet te bestellen maar als het je gerust kan stellen ik heb toch al veel positieve reacties gehoord over Etsy. Ik ga het ook misschien nog proberen.. :)
Hey Lien,Ik heb al een paar dingen besteld via Etsy en alles is correct en zonder problemen toegekomen. Juist heb ik wel op mijn haarlint nog kosten moeten betalen aan de postbode . Groetjes
Ik bestel al jaren allerhande dingen online, kleren, juwelen, lenzen, gsm, computeronderdelen, ...Als je goed uitkijkt hoef je absoluut geen schrik te hebben, hoor.
Hoe zit het eigenlijk met douane kosten e.d.? Moet je nog ergens rekening mee houden? Bedankt!
Dat hangt af van de afkomst en de waarde van je pakje :)
Ik bestelde al heel veel voor m'n huwelijk op Etsy (verslaaaaavend die site ) en alles is correct aangekomen. Maar ik bestel enkel binnen Europa want ik hoorde wel al over douanekosten van zaken die bvb uit de Verenigde Staten komen.
aiaiai, kheb iets besteld uit canada !!
Ik had onze wedding cake toppers via Etsy besteld en die zijn uit Hong Kong gekomen. Alles ook prima aangekomen zoals beloofd!