Terug naar overzicht
hey sophie!wij trouwen ook pas 24 juni 2005 maar hebben toch al een DJ vastgelegt. Zo heb je genoeg keuze en kom je niet voor een verrassing te staan. Je kan al rustig rondbellen om te weten hoeveel ze vragen en wat daar allemaal bij inbegrepen is enzo... En als je er eentje kiest die je aanstaat, waarom dan al niet vastleggen? Ik kan je niet helpen aan een goede DJ vermits ik van Limburg ben. In ieder geval veel succes met de zoektocht!!GroetjesMieke
Hoi Sophie,Ik denk dat dat een beetje van jezelf afhangt! Wij trouwen binnen 3 weken, en hebben onze DJ pas 2 weken geleden vastgelegd... gisteren ook pas het trouwkostuum van m'n vriend gaan kopen dus! Uiteindelijk denk ik dat het voor je zenuwen ed wel beter is om alles iets sneller te doen, maar 't hoeft dus echt niet een jaar op voorhand!Veel succes ermee :-)
Wij trouwen volgend jaar 21 mei en onze dj staat vast sinds vorige week. Ik had ook al bij iemand anders geïnformeerd maar die was al bezet. Ik denk eigenlijk dat het het beste is om niet te lang meer te wachten. Onze dj is van Hooglede (Roeselare).
Wij boekten onze dj toch ook al en tijdje geleden maar hij heeft dan ook een druk agenda.Wij nemen een dj die bij mijn nicht ook speelde.Hij wordt regelmatig vernoemd op de chat en mijn nicht huwde ook in Brugge(kasteel Tudor)Zelf huwen we in brabant maar de dj is uit het Gentse en blijkt toch regelmatig grote afstanden te doen.Als je wil zeker zijn zou ik toch niet te lang twijfelen.Begin alvast met prijs te vragen en zo een idee op te doen.Groetjes
Wij huwen volgend jaar in beveren-waas en legden onze dj toch ook al vast.Wij namen ook langs vrienden een dj die reeds enkele keren speelde op feesten waar ze ook waren.Partysound heet hij en blijkbaar toch redelijk bekend hier als ik zo een beetje volg.We belden eens voor een afspraak en de prijs viel reuzemee.Daarom legden we maar meteen vast.weer een zorg minder.Wij huwen in september'05.
hallo!Zeker op tijd DJ bestellen!Die mensen hangen vaak vast aan bepaalde feestzalen, en dus zo vrij snel ingenomen.Wij nemen DJ uit Oostkamp.Vraag eens na in de zaal of ze geen vaste DJ hebben, wij hebben die ook genomen.succes
Wij dachten ook aan de dj van het huis maar dat is niet steeds de beste oplossing.Vaak heb je er één die aan de zaal vasthangt en zich als een deel van de zaal benoemd.Als je er zelf één kiest is veel persoonlijker naar jezelf.Een dj van de zaal is zeker van zijn werk terwijl een andere zijn naam moet maken en verdienen en NIET KRIJGEN.Wat je kiest moet je natuurlijk zelf bepalen.Wij luisterden hiervoor bij vrienden ipv naar de zaal.
mmm, klaartje ik ga daar niet echt mee akkoord.als je een zaal neemt, die gekend is voor goede, verzorgde feesten,dan is de DJ daar meestal ook in meebegrepen. De DJ bij ons is zelfs bij ons langsgeweest om samen het muziek te bespreken en zo...succes