Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier van Etsy?

19-10-2012 20:26:02
Dag bruiden,

Ik lees hier op het forum verschillende positieve ervaringen met Etsy, dus heb ik beslist om mijn sluier via Etsy te bestellen om wat centen uit te sparen. Jammer genoeg vind ik op het forum nergens concrete namen van goede verkopers op Etsy.
Heeft er dus iemand ervaring met Simplebeautyveils of Bellabridal veils? Of als er iemand andere tips heeft? Ik ben op zoek naar een eenvoudige 'cascade' sluier met satijnen bies tot op ellebooglengte.

Groetjes,
Liesbeth

Liesbeth
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 759

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik19-10-2012 21:15:09

Hoi Liesbeth,

Je kan altijd naar de feedback van kopers kijken. Jou eerste verkoper heeft een positieve feedback van 100% en dit door 849 mensen toegekend. Ze hebben er al meer dan 2000 verkocht. Ik denk dat dit wel te vertrouwen is.
Zelf koop ik heel veel op etsy, oa alle broches voor mijn boeket en ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad.
Veel succes met de aankoop!
Groetjes
kristel

Jessica

Meld misbruik2-1-2013 0:20:28

Heb je er ondertussen al eentje gevonden Liesbeth? Anders kan ik je ook nog wel helpen met een sluier op maat, zeer goede kwaliteit en betaalbaar.

Groetjes
Jessica
GlitGlam

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...