Terug naar overzicht
Hey Stephanie,Wij zijn er ook naar een dansfeest geweest het mindere vond ik dat, toen wij aankwamen (en dat was op het afgesproken uur) er niemand achter in de 'veranda' stond om ons te verwelkomen we hebben daar toch zeker een 10tal minuten gestaan toen er pas iemand ons kwam een glaasje aanbieden. Het dessertbuffet was niet slecht, maar ook niet uitzonderlijk lekker... voor de rest geen opmerkingen. Drank werd regelmatig bijgevuld en ik heb me ook laten vertellen dat je als kado van de zaal een auto ter beschikking krijgt... als je op zoek bent in sint-truiden, wij hebben ons feest in 't veilinghuis gedaan... mss ook een optie?
Dank u voor de reactie. die auto ter beschikking is niet meer, wij hadden dat ook gelezen maar daar zijn ze mee gestopt omdat er te veel krassen op die auto kwam door er vanalles aan te versieren enzovoort. Wij wilden een menu aan tafel, en enkel een bruidstaart, dus geen dessertbuffet. Veilinghuis is supermooi, maar daar is het toch wel wat duurder. En ons budget is niet zo super groot...