Terug naar overzicht
Goh, wat zijn nu voor één keer die paar uren op een mensenleven? :) Maar soit: Ierland/Schotland is heel mooi maar ook quasi altijd heel nat. Ik ben er heel graag maar zou er niet mijn huwelijksreis willen doorbrengen.Scandinavië heeft veel te bieden, is er een specifieke plek die je in gedachten hebt?Andere bestemmingen die je zou kunnen overwegen: Ijsland, Lanzarote, Oost-Europa (combinatie natuur en wellness)
Ik zou een beter compromis zoeken, want jij stelt het tegenovergestelde voor van wat je verloofde wil... Ierland of Schotland versus Zuid-Afrika? Ik kan mij geen groter contrast voorstellen! Kies dan liever voor iets zuiders zoals Kreta. Zoals Lauren zegt: je huwelijksreis is once in a lifetime, dus dan zou ik toch iets speciaal doen. Naar Ierland of Schotland kun je altijd nog gaan, maar Zuid-Afrika is toch echt wel bijzonder. Wij zijn naar de Seychellen geweest en dat is voor mij ook onmenselijk lang vliegen. Ik ben toch blij dat we daarvoor gekozen hebben, want anders zouden we dit nooit gedaan hebben.
Ik zie dat jullie in juli trouwen. Dat is voor Zuid-Afrika sowieso wel niet het ideale seizoen (winter daar). In die periode denk ik dat jullie best, om geen te lange vliegreis te moeten maken, voor iets rond de Middellandse zee zoeken. Scandinavië en Schotland en Ierland zijn ook fijn maar toch niet echt huwelijksreisbestemmingen vind ik. Voor de rest ben ik helemaal voor Zuid-Afrika want wij gaan ook naar daar op huwelijksreis (eind oktober).