Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versieren

20-10-2012 13:26:14
Dag iedereen,

Wij hebben een zaal gehuurd en dus sta ik in voor de zaal te versieren en mooi te maken.
Iemand ideetjes welke kleuren mooi met elkaar passen en als ook de versiering die je allemaal nodig hebt om de zaal te versieren?

Want weet niet in welke kleuren ik zou werken ,ik twijfel altijd ....
ik trouw niet in het wit maar in een ander kleur en soms denk ik moet je rekening houden met de kleuren van u kleed want dat zie ik niet goed zitten ....of word dat niet bezien?

Groetjes.

iris
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 653

joke
13-8-2011
 Meld misbruik20-10-2012 14:17:06

hoi,

ik trouwde wel in het wit en heb de kleurenlijn meer getrokken in de feestzaal en de uitnodigingen en zo, ik had de tafels en zo allemaan met fuchia en grijs en ook de uitnodigingen had ik in die kleuren gemaakt alsook de enveloppedoos en zo van die dingen denk niet dat je echt in dezelfde kleur als u kleed moet gaan hoor, neem de kleuren die jij ergens in je hoofd hebt en trek op de dag zelf die kleuren een beetje door in de deco en dan valt alles mooi samen, veel succes

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik20-10-2012 16:06:49

Hoi Iris! Ik vind lampionnen altijd erg leuk. Kan je veel kanten mee op, en brengt meteen de sfeer er in (http://www.google.be/imgres?q=paper+lantern&um=1&am... )

Kaarsen vind ik ook mooi, bloemen, ... . Ik vind niet persé dat de kleuren met je kleed moeten gaan. Maar ik zou wel een tweetal kleuren nemen (of een kleur, en daar verschillende tinten van) en hier de decoratie mee doen. In deze kleurencirkel (http://www.google.be/imgres?q=kleuren+combinatie&um... ) zie je welke kleuren "samenhoren". Succes!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik20-10-2012 19:49:13

Op trouwplaza.be vind je heel wat nuttige doe-het-zelf ideetjes:
http://www.trouwplaza.be/doe-het-zelf/doe-het-zelf-proj...

Velen halen tafellopers, servetten en tal van andere decoratie-items in de Ava, Action, Macro enz... En er zijn natuurlijk ook firma's die je ervoor kan inhuren...

Veel succes!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik18-12-2012 15:10:51

de kleur maakt niet uit je moet een beetje zien hoe de zaal er uit ziet en dat het er wel bij kan passen.
ik ga onze zaal ook zelf doen en werk dan met de kleuren van de uitnodegingen zo trek ik dat mee en voor de kerk enz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...