Terug naar overzicht
Hoi Christinne,Ik vraag me altijd af bij zoiets, gaat de sfeer en gezelligeheid daar nu op verbeteren? Ieder zijn ding maar ik zou liever hebben dat de mensen zich goed in hun vel voelen ,maakt niet wat voor kleur ze dan dragen maar soit,ieder zen mening daarin.....Succes in ieder geval! Groetjes Ellen
ik deel ook de mening van ellen. niet iedereen houdt van kleurrijke kleuren. ikzelf ben ook zo niet maar ik snap je ook wel daarom kan je mss op je uitnodiging iets in deze aard zetten. bij dresscode graag houden we van kleurrijk en blij. ik denk niet dat de mensen echt over de top zullen gaan als je dit extra bij avondkledij zal zetten
bij ons op het kaartje stond dresscode city chic: be glamorous and colorful
Ik ben ook helemaal niet mee met enige vorm van dresscode en vraag me hetzelfde af als ellen. waarom trouw je? toch nie voor hoe u gasten eruit zien.. alle, ik toch nie..maar bon, ieder zijn mening. we gaan opt laatst allemaal even getrouwd zijn.om u te helpen : womans dresscode : colorfull (without overkill)Ge kunt ook gewoon zetten : gelieve kleurrijk voor de dag te komen (komt iets toffer over)Veel succes!
Dank je wel iedereen
Ik kwam niet naar zoiets.Hou rekening met wensen van het koppel maar moet me er zelf ook nog aangenaam in voelen Zou ik niet doen dus.