Terug naar overzicht
Hoi Wendy!Ik heb mijn bruidsjurk besteld bij Ziri! Vorige week gaan kijken en vanalles gepast en meteen mijn droomjurk besteld Niets dan lof tot hiertoe over Ziri, enorm vriendelijke mevrouw met duidelijk heel veel ervaring en tips. Echt de moeite, vond ik!
Hey Anne-Sophie,Oef, toch al een kleine geruststelling... Lijkt ook nog wat mee te vallen qua prijs precies? Mijn enige angst is dat die pasmodellen nogal klein zijn... Bovenaan heb ik maat 40, maar onderaan mt 44-46... Dus ik kijk niet echt uit naar het pasmoment... Zal mijn Trinny en Susannah maar aandoen ;)
Haha, dat zal wel meevallen denk ik! :) Ik heb bovenaan maat 36, maar ben onderaan ook breder en dat viel allemaal goed mee, hoor. De prijzen vallen daar inderdaad heel goed mee; de meeste jurken zijn geprijsd onder de €1000...
Ik was wel bij Farah Love in Zwijndrecht en heb geen enkele slechte ervaring. De winkel is wat kleiner maar de keuze zeeer groot. Alles wordt op maat besteld en nieuw en je kan passen tot maat 54. Iemand met maatje meer was naast mij aan het passen vandaar...De dames waren zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig. En ja.. ik heb ook beslist. 1400 €voor alles , bruidsjurk + bh + slip + haarjuweeltjes + schoenen + kousenband + verstellingskosten + halsketting en oorbellen. Speciale aktie nu. Alvast veel succes met je droomjurk.
Hey Ella,Bedankt voor je reactie! Hebben ze daar ook bekende merken zoals Linea of Ladybird of zo? Zal zien hoe het morgen loopt en eventueel daar toch nog een afspraak maken... Spannend allemaal zenne!
Morgen voor tweede keer naar Ziri, droomkleed bestellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En inderdaad, een heel vriendelijke mevrouw, voelde me direct op mijn gemak!