TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
20-10-2012 20:33:14
Ik ben ook naar het bruidsparadijs geweest en bruidshuis vandaag. Wij hebben niets gepast. Er was ook niet echt iets dat ons echt aansprak... Als je er een goed gevoel bij hebt zou ik er wel voor gaan. Je hebt natuurlijk nog wel tijd he. Misschien eens rondsurfen op internet waar ze nog dat merk verkopen? Groetjes
|
|
Inge
20-7-2013
|
20-10-2012 20:42:48
Hallo Jessie,
Van welke regio ben je ongeveer ? Waar zijn jullie in zottegem geweest ? Mia Monta ?
Ik zie dat jullie ook dzelfde dag trouwen als ons..leuk om dat te zien
|
|
Jessie
20-7-2013
|
21-10-2012 9:40:32
Bij Mia Monta, inderdaad... Wij zijn van Moorsel (bij Aalst). Tof om een datumgenootje te vinden! :)
|
|
Eline
20-7-2013
|
21-10-2012 12:09:31
Leuk inderdaad. Hier nog iemand voor 20 juli :-) Ik heb mijn kleed gekocht bij Elena in Deinze. Héél vriendelijk en niks was hen teveel!
|
|
Inge
20-7-2013
|
21-10-2012 20:48:33
hehe...staan jullie al ver met de voorbereidingen ?
|
|
Silke
5-7-2013
|
21-10-2012 22:24:11
Ik heb vandaag mijn jurk gevonden in het bruidparadijs.Het was opendeurdag dus iedereen had het erg druk.Maar zonder afspraak mogen we passen.Vond het erg lieve en vriendelijke mensen !
|
|
Jessie
20-7-2013
|
22-10-2012 8:16:52
Ik twijfel nog... hele mooie jurk, de enige tot nu waar ik me echt goed in voel en die mij ook goed staat. Maar vind het nogal vroeg om nu te bestellen... 't is er één uit de collectie van 2011, nu daar zit ik niet zo mee in, maar ik wil toch eerst nog een paar andere winkels zien voor ik beslis.
Qua voorbereidingen: zaal & wet liggen vast, veel ideetjes al opgeschreven, wat we wel en niet willen etc. maar dj, kleren, kerk moet nog allemaal gebeuren... 't is nog efkes he :)
Gisteren samen nog eens goed ons beklag gedaan in de zetel. Onze ouders zijn nogal pushy aan het worden... niet fijn!
|
|
Eline
20-7-2013
|
22-10-2012 17:03:04
Wij hebben wel al redelijk veel gedaan: - Wet - Zaal - DJ - Fotograaf - Kapster en make-up - Kleed - Vervoer - Voorganger voor de ceremonie (wij trouwen niet in de kerk) - en al héél veel ideetjes genoteerd over uitnodigingen, teksten voor de ceremonie, bedankingetjes, ... Veel succes nog met de voorbereidingen
|
|
Saskia
12-4-2014
|
22-10-2012 21:46:26
ik ben gisteren ook bij zowel het bruidshuis als het bruidsparadijs geweest en ik was eigenlijk minder tevreden van het bruidshuis.. had een afspraak gemaakt om 14u... en we waren half uurtje te vroeg.. werden wel meteen geholpen maar de vrouw gaf niet echt veel uitleg/tips en heb daar maar 1 kleedje mogen passen :( terwijl de volgende afspraak pas om 16u was en er geen kat in de zaak was behalve wij.. :s
daarna naar het bruidsparadijs, ik had geen afspraak hier maar vroeg wel of het nog mogelijk was... meteen werd er voor mij iemand geregeld (voelde mij hier ineens veel welkomer!) dan even gaan kijken naar welke kleedjes ik wou passen, mocht er 2 opschrijven en heb die ook effectief mogen passen.. bij de eerste gaf de vrouw me de tip om toch voor een a-lijn te gaan.. en bij het 2e kleed had ik meteen een wauw gevoel.. echt héél vriendelijk ook bij het afscheid :)
|
|
Jessie
20-7-2013
|
23-10-2012 10:05:28
Eline en Inge, bij ons ligt de fotograaf en make-up ook vast, was dat vergeten schrijven :p Doen jullie (schoon-)ouders ook zo pusherig? Wij hebben hier zondag tegen elkaar eens goed ons beklag gedaan, man man man... Dat wordt hier geen makkie!
|
|
Silke
5-7-2013
|
23-10-2012 10:49:46
De fotograaf hebben wij ook al geregeld Een zaal hoeft niet wij doen een tuinfeest bij mij ouders. Mijn kleed en schoenen en al de rest heb ik zondag gevonden en gekregen van mijn ouders . make-up hoeft ook niet wij hebben een zonnebank en mijn ogen kan ik zelf. Voor de rest is het afwachten denk ik! Wij trouwen 5 juli
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|