Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dé jurk?

20-10-2012 20:00:05
Hallo allemaal,

Pffhoehoe... vreemde dag. Ben vorige week in Zottegem gaan opendeuren, wel leuke dingen gepast maar niets écht de moeite. Vanmiddag naar Bruidsparadijs... man, 't is waar wat ze zeggen, kil sfeertje, absoluut geen welkom gevoel, zelfs een tikje onbeleefd. Had het niet voor die Christel geweest die ons toch wou helpen en héél vriendelijk was, was ik het daar afgebold. Daarna doorgereden naar Bruidshuis, gps leidde ons naar Brasschaat, naar een klokkenmaker! Uiteindelijk zo'n busje tegengekomen van bruidsparadijs, ons mama diene vent uitleg gaan vragen en toch de weg gevonden. Vijf minuten langer en ik was van ambetantigheid gewoon naar huis gereden. Ik dacht écht "ben ik nu zo'n raar geval? moet ik niet gelukkig zijn en blij zijn als ik zo'n jurken pas?", er waren wel "ok's" bij, maar geen "wauw". Ik dacht dat ik het niet ging vinden, keurde overal wel iets aan af. Maar bon ja, 't zijn dan ook opendeurdagen en geen pasmomenten.
Maar wat een verschil met dat paradijs! In 't bruidshuis direct een vriendelijke behulpzame dame die ons aansprak, geen moeite teveel...
Had niet verwacht op een opendeur ook al echt deftig te passen en daar veel tijd voor uit te trekken. Maar goed ja, net thuis en dan maar pizza besteld (daar gaat mijn dieet :d), en met zo'n gevoel van "dat zou het wel eens kunnen worden". Wou mij niet laten overhalen om meteen te kopen, was de 3e winkel, op een opendeur... Als ik het met de opendeur zou kopen, krijg ik wel korting op de schoenen, maar bon ja, voor die korting doe ik het nu ook niet. Vind het heel mooi, zou het nooit zelf uit een rek halen, maar mama kreeg traantjes, ik ook een beetje (da's een goed teken, toch? :d) Wat zouden jullie doen? Durf zo niet goed nu al bestellen omdat het uiteindelijk nog wel een tijdje is, dat merk ook bij andere winkels verkocht wordt etc... Maar 't is écht wel mooi!

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1103

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-10-2012 20:33:14

Ik ben ook naar het bruidsparadijs geweest en bruidshuis vandaag. Wij hebben niets gepast. Er was ook niet echt iets dat ons echt aansprak... Als je er een goed gevoel bij hebt zou ik er wel voor gaan. Je hebt natuurlijk nog wel tijd he. Misschien eens rondsurfen op internet waar ze nog dat merk verkopen? Groetjes

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik20-10-2012 20:42:48

Hallo Jessie,

Van welke regio ben je ongeveer ?
Waar zijn jullie in zottegem geweest ? Mia Monta ?

Ik zie dat jullie ook dzelfde dag trouwen als ons..leuk om dat te zien

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik21-10-2012 9:40:32

Bij Mia Monta, inderdaad...
Wij zijn van Moorsel (bij Aalst).
Tof om een datumgenootje te vinden! :)

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik21-10-2012 12:09:31

Leuk inderdaad.
Hier nog iemand voor 20 juli :-)
Ik heb mijn kleed gekocht bij Elena in Deinze.
Héél vriendelijk en niks was hen teveel!

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik21-10-2012 20:48:33

hehe...staan jullie al ver met de voorbereidingen ?

Silke
5-7-2013
 Meld misbruik21-10-2012 22:24:11

Ik heb vandaag mijn jurk gevonden in het bruidparadijs.Het was opendeurdag dus iedereen had het erg druk.Maar zonder afspraak mogen we passen.Vond het erg lieve en vriendelijke mensen !

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik22-10-2012 8:16:52

Ik twijfel nog... hele mooie jurk, de enige tot nu waar ik me echt goed in voel en die mij ook goed staat. Maar vind het nogal vroeg om nu te bestellen... 't is er één uit de collectie van 2011, nu daar zit ik niet zo mee in, maar ik wil toch eerst nog een paar andere winkels zien voor ik beslis.

Qua voorbereidingen: zaal & wet liggen vast, veel ideetjes al opgeschreven, wat we wel en niet willen etc. maar dj, kleren, kerk moet nog allemaal gebeuren... 't is nog efkes he :)

Gisteren samen nog eens goed ons beklag gedaan in de zetel. Onze ouders zijn nogal pushy aan het worden... niet fijn!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik22-10-2012 17:03:04

Wij hebben wel al redelijk veel gedaan:
- Wet
- Zaal
- DJ
- Fotograaf
- Kapster en make-up
- Kleed
- Vervoer
- Voorganger voor de ceremonie (wij trouwen niet in de kerk)
- en al héél veel ideetjes genoteerd over uitnodigingen, teksten voor de ceremonie, bedankingetjes, ...
Veel succes nog met de voorbereidingen

Saskia
12-4-2014
 Meld misbruik22-10-2012 21:46:26

ik ben gisteren ook bij zowel het bruidshuis als het bruidsparadijs geweest
en ik was eigenlijk minder tevreden van het bruidshuis.. had een afspraak gemaakt om 14u... en we waren half uurtje te vroeg.. werden wel meteen geholpen maar de vrouw gaf niet echt veel uitleg/tips en heb daar maar 1 kleedje mogen passen :( terwijl de volgende afspraak pas om 16u was en er geen kat in de zaak was behalve wij.. :s

daarna naar het bruidsparadijs, ik had geen afspraak hier maar vroeg wel of het nog mogelijk was... meteen werd er voor mij iemand geregeld (voelde mij hier ineens veel welkomer!) dan even gaan kijken naar welke kleedjes ik wou passen, mocht er 2 opschrijven en heb die ook effectief mogen passen.. bij de eerste gaf de vrouw me de tip om toch voor een a-lijn te gaan.. en bij het 2e kleed had ik meteen een wauw gevoel.. echt héél vriendelijk ook bij het afscheid :)

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 10:05:28

Eline en Inge, bij ons ligt de fotograaf en make-up ook vast, was dat vergeten schrijven :p
Doen jullie (schoon-)ouders ook zo pusherig?
Wij hebben hier zondag tegen elkaar eens goed ons beklag gedaan, man man man... Dat wordt hier geen makkie!

Silke
5-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 10:49:46

De fotograaf hebben wij ook al geregeld
Een zaal hoeft niet wij doen een tuinfeest bij mij ouders.
Mijn kleed en schoenen en al de rest heb ik zondag gevonden en gekregen van mijn ouders . make-up hoeft ook niet wij hebben een zonnebank en mijn ogen kan ik zelf.
Voor de rest is het afwachten denk ik! Wij trouwen 5 juli

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info