TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
13-9-2013
|
21-10-2012 8:13:25
Proficiat! Van welke collectie is het geworden? Ik ben er zeker van dat je vriend het ook mooi zal vinden, van de meeste mannen hoor ik toch dat ze al helemaal overdonderd zijn als hun vriendin EEN bruidsjurk aanheeft, en dat ze haar in alle soorten en maten mooi zouden vinden :)
|
|
Lore
18-5-2013
|
21-10-2012 8:53:44
Ooh! Echt super!
Ik ben momenteel superhard aan het twijfelen tussen 2 kleedjes die ik supergraag zie!
Wel van 2 verschillende winkels. Hoe heb jij de knoop doorgehakt? Misschien kan ik het ook toepassen en kan ik de knoop eindelijk ook doorhakken:-)
|
|
Deborah
20-9-2013
|
21-10-2012 13:45:29
Van mij waren de kleedjes ook van 2 verschillende winkels. Ik heb op dezelfde dag een afspraak gemaakt in beide winkels, zo zitten de 2 jurken fris in het geheugen... De 2 kleedjes die mij het meest aanspraken, kon je totaal niet vergelijken, want ze hadden echt niets gelijks.
Dus heb ik de 2 kleedjes gepast, en lang voor de spiegel gestaan... Ik ben sedert kort een kilootje verdikt, niet veel, maar toch al te zien in die ene jurk van linea raffaelli... Het was een jurk van de vorige collectie, heel speciaal, kort langs voor, lang langs achter, beige-achtig bovenstuk (bustier) met beige-achtig, zwarte rok. Dus dit heeft zo een beetje de knoop doen doorhakken. Ik blijf meestal op gewicht, maar omdat ik voelde dat het kleed toch moeizamer dicht ging, heeft dit denk ik de knoop doen doorhakken.
Het kleedje dat ik nu heb gekozen komt van Couture Robel, ben jammergenoeg wel de collectie vergeten, haha :)
Het is een wit kleed, die met kant is afgewerkt op de buste, en met een kanten kronkelmotief in de bustier en rok, en de rok heeft ook een mooie sleep... :) Kvoelde mij echt een prinsesje! :)
Het was echt een hartverscheurende keuze, omdat ik beide jurken echt leuk vond, maar al zeg ik hetzelf, ik stond met beide jurken en ik kan dus niet teleurgesteld zijn :)
Ps: Als ik wist hoe ik hier een foto moest toevoegen, dan zette ik hier een fotootje op van hoe ik eruit zie in de jurk, maar dit lukt me voorlopig niet :p
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|