TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emilie
7-9-2013
|
21-10-2012 12:10:58
Ik raad je aan om op voorhand al voldoende tijdschriften, websites e.d. door te nemen zodat je een beeld hebt van wat je zelf mooi vindt.
Als je dit pas doet in de winkel zelf door daar in de boeken rond te snuisteren, dan ga je waarschijnlijk te overweldigd worden door alle indrukken.
Meenemen: strapless BH en (lichte) schoenen met een hak.
Ik had mijn haar beetje feestelijk gedaan en heel lichte make up zodat ik niet als en bleek spook in de bruidskleedjes zou verschijnen :).
Wat betreft dieet: de meeste verkoopsters zien perfect welk model bij je lichaam past, met of zonder gewichtsverlies. Ik zou het wel zeker vermelden maar ik denk niet dat het een grote impact zal hebben op de uiteindelijke keuze.
Maar vooral: kies met je hart en geniet van de dag !
|
|
kelly
13-7-2013
|
21-10-2012 12:52:38
Ik had geen speciale voorzorgen genomen maar ik was niet te hevig geparfumeerd of geen vettige bodylotion aan, ik dacht, anders ruiken die jurken al naar mij :-) Mijn tip is; blijf zoeken tot je DE jurk gevonden hebt!!!!!!! Niet te snel denken van ja, hij is mooi dus ik zal hem maar nemen. NEEN niet doen! Je voelt het wel als je echt JOUW jurk aanhebt! en of dat nu na 1 winkel is of na 20 winkels, maakt niet uit want anders heb je achteraf spijt en twijfels. Als ik voor mezelf spreek, hetgeen ik mooi vond op foto, heb ik niet gekozen, het is een heel ander zicht als je jezelf in een jurk ziet! In elk geval, geniet ervan want het is echt 1 van de leukste dingen bij de voorbereidingen!!!!!!!!
|
|
Tamara
7-9-2013
|
21-10-2012 13:03:39
Een beetje voorbereiding is wel handig. Maar zet je ook niet teveel vast op een bepaald idee. Ik ben bijvoorbeeld met een heel ander soort kleed naar huis gekomen dan waar ik op voorhand aan had gedacht. Ik heb niets echt iets speciaals aangetrokken. Gewoon eenvoudige lingerie met een BH waar de bandjes af konden. Speciale schoenen had ik niet aan, ik heb er gepast in de winkel zelf om eens te zien hoe het dan valt. Ik stond op zo'n blokje, dus dan zie je sowieso hoe mooi de rok valt, zelfs zonder schoenen. Neem best deo mee, na een tijdje kan het warm worden. En een flesje water is ook handig. Wij werden heel vriendelijk ontvangen in La Sposa en Couture Robel, maar een drankje hebben we niet gekregen. En je wordt wel dorstig na 2 uren passen . Geniet er vooral van!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
21-10-2012 18:50:55
Zeker ook eens met je kleed gaan zitten! Al vaak gehoord van mensen die achteraf zeiden "niet makkelijk, sleep in de weg, hoepels die recht omhoog schieten en je benen ineens compleet zichtbaar, korset van de jurk prikt in de ribben etc..."
|
|
Karen
13-7-2013
|
21-10-2012 20:40:41
Nog een tip: draag lingerie waarin je je goed voelt! En ook: waarin je het niet erg vindt om gezien te worden, aangezien de verkoopster soms met je mee moet in je paskamer om je overal netjes in te helpen :).
Ik had een strapless bh aan, en hoge schoenen.
Bij aankoop van mijn jurk hebben ze me gewaarschuwd over gewichtsverlies. Ik mag max 5kg afvallen. Tot 5kg kunnen ze je jurk aanpassen..Vanaf 5kg wordt het moeilijker, omdat je dan meer dan 1 maat moet overbruggen.
Geniet ervan!
|
|
Silke
5-7-2013
|
21-10-2012 21:50:00
Op niks letten ! Dat is de taak van de verkopers.Jij moet hem alleen prachtig vinden
|
|
Tamara
7-9-2013
|
22-10-2012 9:51:03
Dat gaan zitten vind ik inderdaad wel een goede tip. Dat heb ik zelf ook gedaan. Zeker met een strapless kleedje, kan het soms niet zo flatterend zijn aan de rug als je gaat zitten, dus ik zou dat zeker checken .
|
|
ella
2-5-2014
|
22-10-2012 15:08:08
Passen veel passen ik heb er wel 15 gepast bij Farah Love . Alle mogelijke modellen. Breed smal kort, dan weet je het maar pas. Zeker aanrader indien je graag vriendelijk en met veel geduld behandeld wil worden. Ze hebben een aktie 1 prijs waar alles inzit. Winkel bestaat bijna 20 jaar vertelde de verkoopster, dus ze hebben wel wat ervaring...Ik heb er gekocht, de klant met maatje 54 naast mij ook en die kon echt heel veel kleedjes passen wat ik supper vond wat dat is niet evident. En 2 kenissen van mij ook vertelden ze me. Dat wist ik zelfs niet. Grtn en succes
|
|
sabrina
13-9-2013
|
22-10-2012 15:57:06
Hallo, ik heb 2 weken geleden mijn pasbeurt gehad. Ik had inderdaad ook witte lingerie voorzien, maar achteraf gebleken was dit niet echt nodig; want ik kreeg in de winkel een bh en ook schoenen. Ik wist op voorhand wel wat ik ongeveer wou, en heb uiteindelijk ook in de eerste winkel gekocht. Ook omdat ze daar supervriendelijk waren en echt tijd namen voor mij. Misschien een tip, neem niet teveel volk mee. Ik had enkel mijn mama bij, en dat is supergezellig; teveel volk wil ook vaak zeggen teveel meningen zodat je begint te twijfelen. Veel plezier!
|
|
Kathleen
21-9-2013
|
26-10-2012 21:56:16
bedankt ! morgen is het zover...... spannend !!! :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|