Terug naar overzicht
Dag Sylvie,Ik ben bij Sanké geweest voor mijn haar. De dag zelf is iemand bij mij thuis geweest om mijn kapsel en dat van m'n mama af te werken. Ondertussen zijn 4 dames van m'n suite geholpen in het kapsalon zelf. Ik vind het salon niet echt goedkoop, maar ze hebben toch mooi werk geleverd om ons allemaal netjes te helpen. Groetjes xxx
Mag ik zo vrij zijn te vragen hoeveel je betaald hebt voor je trouwkapsel?& waar was dit gelegen?
Ik ben naar Xantippe geweest. Ik wou eerst ook een kapper aan huis, maar toen ik voor mijn proefkapsel ging, dan was ik meteen verkocht en ben ik naar hen gegaan. Ze zijn gekend voor hun opsteekkapsels en verzorgen ook de kapsels voor de modeshow op de trouwbeurs. Als ik mij niet vergis, heb ik 65 euro betaald voor mijn opsteekkapsel. Ik heb zeer veel complimentjes gekregen in verband met mijn kapsel, dus zeker een aanrader!!!
Sanké is gelegen langs de scheepsdalelaan. Ik heb ongeveer 60euro betaald. Ik ben daags voordien voor de brushing gegaan (28 euro) en de dag zelf is ze m'n haar in krullen komen doen en heeft ze het half opgestoken (30 euro). Er is een vervoerskost van 20 euro gerekend wat ik er echt over vond, want we wonen op ongeveer 5km. Maar m'n mama zei dat ik er maar niet moest over vallen en voor ons gemak moest kiezen. Zoals ik al zei: ik was heel tevreden over het resultaat, maar hier en daar hebben ze toch veel gerekend. Aangezien ze toch 6 mensen gecoiffeerd hebben vond ik persoonlijk dat ze die vervoerskost mochten laten vallen hebben...Veel succes nog xxx
ik ben ook van Brugge en ik heb voor Jessicca van Glitglam gekozen. ze is niet van bij de deur maar haar verplaatsingskost valt vrij goed mee! zeker als je, zoals ik, ook de mama en de zussen laat verwennen.Prijzen zijn gemiddeld:Bruidsarrangement 1 ..................................... 75 EUR - inclusief proefmake-up aan huis - Bruidsmake-up aan huis - Lipstick/LipglossBruidsarrangement 2 ..................................... 150 EUR - inclusief proefsessie aan huis - Bruidsmake-up & bruidskapsel aan huis - Lipstick/LipglossHaar website is www.glitglam.be Veel succes!
Ik heb mijn haar laten opsteken en me laten maquilleren bij LaStyle in de Ezelstraat. Dat was maar ongeveer 45 euro en ze zijn heel goed. Ze kunnen wel niet aan huis komen
Ik ga altijd naar kapsalon Absolu in Ooostkamp en ben daar heel tevreden van. Ik heb er zelf nog nooit mijn haar laten opsteken (want ik heb halflang haar dat wat opgeknipt is vanaachter) maar heb ze het terwijl ik er zat wel al veel zien doen en dat zag er telkens super uit! Hun prijzen voor opsteken ken ik niet maar je kan de meeste van hun prijzen wel terugvinden op de website.
Hallo Sylvie, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel