TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
29-9-2006 10:31:42
Hey,
Bij Moderna in Schepdaal zijn ze heel vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Ik ben daar al 2 keer geweest zonder afspraak en al 2 keer hebben ze me goed geholpen. Steeds even vriendelijk, ook als 'de buit' al binnen was. De verkoopsters stelden zelf voor om de kleedjes een aantal keer te passen zodat ik echt zeker zou zijn van mijn keuze. Ze hebben ook zonder problemen een kleedje uit de etalage gehaald.
Veel succes!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Loth
14-7-2007
|
29-9-2006 10:31:52
Dag Caroline,
een zalige periode... de tijd dat je op zoek mag gaan naar een trouwkleed! Aanraders zijn zeker Decotex in Gent (Anne Belin, uitstekend service!) en Linx in Leuven. Ik heb uiteindelijk mijn trouwkleed gevonden bij Pierre-Yves in Aalst. Ze zijn daar niet zo super vriendelijk maar ze hebben wel heel veel keuze! Veel plezier!
Groetjes, Loth
|
|
K
7-7-2007
|
29-9-2006 11:15:48
Ik ga binnen een maand ofzo ook eens kijken. Ik woon in Gent, maar erg veel geschikte winkels lijken mij hier niet te zijn. Er is er 1 aan de Vrijdagsmarkt, maar daar staan alleszins nooit mooie dingen in de etalage. Er is een ontwerpster in het Patershol, daar ga ik wel eens kijken denk ik. Voor de rest Kaat Tilley in Brussel, en in Deinze moet er een heel goeie winkel zijn, daar hebben ze oa Rembo.
|
|
els
17-8-2011
|
29-9-2006 11:44:41
In Aalter heb je Cony, die heeft verschillende merken (o.a. linea, rembo,...) en is heel vriendelijk. Ze is helemaal niet opdringering, je mag zelf je jurken uit de rekken halen (dat mag niet overal), laat je heel vrij en zit niet op je hielen, je mag passen zoveel je wil!
Groetjes en veel succes!
|
|
Tamara
13-11-2010
|
29-9-2006 15:53:31
Bericht voor K, De winkel in Deinze noemt Sofie. Let daar wel op, service is heel goed als je de ideale maten hebt (begin de meter 70 en slank figuur). Van het moment dat je rond de 1m80 groot bent, maar toch nog slank bent, zitten ze al te zagen en maken ze grove opmerkingen op je grootte. Heb ik al van verscheidene mensen gehoord...
|
|
Isabel
11-8-2007
|
30-9-2006 11:20:49
Hallo,
ik start volgende week ook met de zoektocht. Ik ga naar Mia Monta in Zottegem. Daar heb ik veel goeds van gehoord en ik was er al op een opendeurdag. Heel simpel zonder veel poespas en veel keuze. Je kan er ook zelf samenstellen. Veel succes, Isabel
|
|
Nele
9-6-2007
|
30-9-2006 19:44:13
Hey Caroline,
Ik heb gisteren mijn droomjurk gevonden. Ik ben oorspronkelijk van regio Gent, woon wel in Limburg en ben in Antwerpen gaan kijken voor mijn bruidsjurk.
De winkel waar ik gegaan ben, is Le Chapeau (niet ver van Antwerpen Centraal en dus gemakkelijk bereikbaar per trein).
Je hebt daar een heel ruime keuze, ongeveer 140 verschillende bruidskleedjes. Merken: Nicky Vankets, Marhyro, Linea Raffaeli, Pronovias, Marylise, San Patrick, enzovoort.
Voor mijn bruidsjurk ben ik geholpen door Karen, zeer goede service en iemand die je ook de tijd geeft om te passen. Zo had ik tien kleedjes gekozen en heb ik er toch acht gepast. Toen een top drie samengesteld. Alle drie opnieuw aangedaan en toen beslissing gemaakt. Ze neemt echt de tijd en luistert naar je mening. Zo vond ik het belangrijk dat mijn boezem niet te plat leek (ik heb niet zoveel) en dat mijn poep niet te dik leek. Ik wou er ook vrouwelijk en "prinsesachtig" uitzien. Da's echt wel gelukt! Naast Karen is ook Godelieve een vriendelijke en behulpzame dame.
Prijzen liggen daar zeker in de normale klasses.
Deze winkel raad ik jou echt wel aan! Als je nog vragen hebt, ask me op dit forum en ik antwoord je wel.
Groetjes, Nele.
|
|
Beesje
20-6-2006
|
3-10-2006 19:31:00
Ik verkoop mijn jurk van marylise coll 2006 aan de helf van de prijs, perfecte staat. Bustier model, sleep en heel eenvoudig met charmant in maat 38 voor foto mail naar witten@belgacom.net
|
|
Beesje
20-6-2006
|
3-10-2006 19:33:07
Ik verkoop mijn jurk van marylise coll 2006 aan de helf van de prijs, perfecte staat. Bustier model, sleep en heel eenvoudig met charmant in maat 38 voor foto mail naar witten@belgacom.net
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|