Terug naar overzicht
Ik volg...........................................Heb ook een dilemma want ik vind het een beetje zot om voor iedereen een misboekje te voorzien en misschien belanden er toch velen in de vuilbak....Ik denk aan het milieu!(en aan het budget hihi)Ik ga ze wel zelf (proberen) af te drukken. Ik had van onze voorganger enkele voorbeelden gekregen en iedereen die ik ken en die ergens een misboekje had, dat heb ik ontfutseld :-)Alle modellen zien passeren maar met een lintje vind ik wel het mooiste....( en misschien ook het makkelijkst om zelf te doen)Als ik binnen dit en een maand of 3 het gevecht met de printer heb overleefd, laat ik het weten!
Je drukt deze dan af in A4 en dan gewoon een lintje er rond of hoe ga je het doen? k heb nog geen idee hoe ik het moet forceren en we hebben ook niet zo veel voorbeelden gekrege. Diegene die we gekregen hadden, vond ik allemaal zo oubollig :-)
Ik ga een A4 in 2 snijden, zo heb ik het gezien, dan perforeren en een lintje erdoor...Waar woon je ergens? Van mij mag je eens komen zien ze (op google zie je ook wel teen en tander) Ik woon in Burcht...
Ik geef enkel een boekje aan degene die iets moeten lezen! De andere moeten vooral goed luisteren hè :-)
Das lief maar Burcht is nogal ver :-)Limburgertje hier haha