Terug naar overzicht
Wij hebben met verschillende gesprekken gehad en hebben uiteindelijk gekozen voor Danny David uit Torhout!
wij hadden ceremonie Yves uit Knokke, zeker aan te raden, groetjes
@Sara: Woon je in de regio Torhout? Wij wonen in Torhout. Ik heb Danny David deze zomer aan het werk gezien en ik moet zeggen dat hij dat inderdaad heel goed deed. Hoeveel vraagt hij?
Geert Logghe uit Zarren was die van ons: heel goed moet ik zeggen! Voor het kerkelijk en het wettelijk huwelijk betaalden wij 200 euro. Een echte aanrader!GroetjesMarieke
wij hadden pieter cloet iedereen was super positief over hem
Wij hebben Patrick Schoonbaert uit Assebroek.
Wij hebben Luc Beernaert uit Ichtegem
Wij hebben ook Luc Beernaert! heeft ook de trouw van m'n zus en neef gedaan een aanrader!! ;)
Wij hebben ook Pieter Cloet, tot nu toe ook erg tevreden van. Hij is jong, vlot een weet waar hij mee bezig is.
Wij hebben ook gekozen voor Pieter Cloet :) en onze eerste indruk was toch zéér positief!!! grtjs
Hey Evy,Roger Vandeputte is ook een heel goeie ceremoniemeester hoor. Dit hebben wij vernomen van onze Westvlaamse vrienden die 6 maand geleden getrouwd zijn. Grtj en succes.
@Sonja: ik heb juist eens gekeken op internet. Zou het kunnen dat hij geen website heeft? Van waar is hij?
wij hebben ook Yves uit knokkegroetjes