Terug naar overzicht
Hey Lobke,Ik heb dat deze week nog tegen mijn vriend gezegd, dat dat HEEL mooi kan zijn. En idd, als je toekomstige dan ook nog een kleurtje heeft, waarom niet?Gewoon doen wat jullie vinden dat het mooiste of beste is !!groetjesKatrien30/9/06
Hey,ik zou daar zeker niets op tegen hebben. Heel origineel!Groetjes,Lieve
Hey,Ik vind dat ook heel mooi.Mijn verloofde dacht daar ook al aan, maar is stilaan van gedacht aan 't veranderen.Dan moet je wel een beetje opletten dat de kleur van uw kleed er niet bij vloekt.Groetjes, Sissi
Hey,Mijnj vriend wou ook absoluut in het wit trouwen. Hij staat inderdaad heel mooi met een wit pak. Maar iedereen heeft het hem afgeraden, zelfs in de winkel.Het is inderdaad moeilijk om de juiste combinatie met je toruwjurk te vinden. Als het kleur slechts een klein beetje verschilt is dit niet mooi.Uiteindelijk werd het lichtgrijs.Groetjes,Joke
Ik zou ook zeggen om dat te doen!Ook mijn vriend vindt dat mooi! Maar hij zegt zelf dat hij het misschien niet zou doen omdat hij bijna nooit een kostum draagt en hij wil zijn trouwkostum kopen en het houden voor andere feesten. Je kan moeilijk een wit kostum aandoen als je naar een ander trouwfeest gaat of voor een ander feest...Mijn vriend zei eerst, dat ik in het zwart kon gaan en hij in het wit ;o)Doen wat je zelf wil! Het is jullie feest!Groetjes en succes!Veroniek20 07 2007
ik denk dat dit vooral van smaak tot smaak afhangt. Ik zie dat persoonlijk niet zo graag...
Ik vind dit persoonlijk ook niet mooi. (vind mannen die soms helemaal in het wit gekleed zijn al niet mooi, laat staan met een trouw) Ik vind het er juist iets over. Maar ik moet het natuurlijk niet mooi vinden dus als jullie je er goed bij voelen moet je het doen! Ik denk ook dat licht grijs beter bij je kleed zal passen.
Hoi!Regel één: Doe uw goesting!!!! Als jij het mooi vindt, niet naar andere luisteren!!Mijn mening: donkere mannen in een wit kostum is Mooi!!! Elegant, eenvoudige en sobere kleur van pak en toch anders.Als mijn man een zuiders velletje had, zou ik het prachtig gevonden hebben!!! Maar bij zij witte Vlaamse velletje paste nu eenmaal vele beter een zwart pak.Ik heb bij mijn voorbereidingen echt helemaal mijn zin gedaan. Vanzelfsprekend zitten daar dan ook veel cliché dingen in, maar toch ook speciale.Ik ben pas trouwforums beginnen te bezoeken toen ik alles al geregeld had. Ik wilde geen ideeën opvoorhand omdat ik me zo onbewust ging laten leiden...Groetjes,Nieke