Terug naar overzicht
Hey wij houden ook niet van dansen en hadden zelf geen dj maar toch moest ik het over kunnen doen zou ik toch 1 nemen en 1 keer dansen. Maar ja helaas kan dat niet meer..
Wij hebben een luxe receptie van 13 u tot 18 u na ons burgerlijk huwelijk met live muziek. Hier mag gedanst worden maar wij doen het niet.Op ons huwelijk op het strand in Kreta ga ik wel met mijn man 1 x dansen, enkel wij met de zonsondergang.Allebei hebben wij een hekel aan die humpapa die bij veel huwelijken voorkomt
Hoi,Wij hebben geen dansfeest en dus ook geen openingsdans. We hebben gekozen om ons huwelijk in intieme kring te vieren, en er een uitgebreid "huwelijksdiner" van te maken.Gezellig lekker eten en drinken met de mensen die we graag zien, is voor ons voldoende.
Wij doen wel een openingsdans, maar halfweg dat nummer gaat de dj er onze ouders en getuigen bijvragen. Dan staan we daar niet alleen wat toertjes te doen met al die kijkende mensen...
Ik vind toch ook dat het er een beetje bij hoort ze...Van Carmen vind ik dan een heel leuk alternatief!Een tegelplakker kan toch iedereen, bezie het als een lange zoen of een innige knuffel op muziek misschien helpt dat ookPeggy; WAW Kreta, zalig.......
Wij hebben ook gekozen net als Anja ons feest in intieme kring te houden. En idd nen tegelplakker kan iedereen heb er alleen een hekel om te dansen in welke vorm dan ook.En een lange zoen haha nee bedankt niet voor mijn ouders en familie hoor
Ook ik wil liever geen openingsdans op ons feest. Met mijn enorme sleep zal praktisch trouwens niet eens lukken :-)Ik ben amper naar fuiven of andere feesten geweest, ik zou niet weten hoe het moet. Ik zie het ook niet zitten om het nog snel snel te leren. Ik ben nu eenmaal niet zo. Mijn vriend heb ik ook nooit zien dansen, op fuiven staat hij meestal ook maar gewoon met de mensen te praten. Ik vind dat ik die dag niets moet doen tegen mijn zin. Het zal allemaal al druk en spannend en stresserend genoeg zijn. Anderzijds hoop ik wel dat de mensen die willen dansen zich fantastisch amuseren. Misschien ga ik er toch wel even bij staan als het feest goed bezig is. Maar wij met twee op de dansvloer voor Jan en alleman: neen, bedankt.Anderzijds vind ik wel dat het onze taak is om aan te geven: het is zover, jullie kunnen dansen. Ik heb wel moeite met het zoeken naar een alternatief. Dus ook hier: alle hulp is welkom.