Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date

22-10-2012 13:17:32
Hey bruidjes,

We wilde eigelijk eerst geen save the date-gedoe doen,maar we kwamen ineens op het idee om toch iets te doen.We zouden graag een filmpje maken met foto's die we al hebben van ons(en gezin),heeft er iemand soms wat voorbeelden van zo'n filmpjes?met foto's?

Groetjes

Thalia
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 845

sonja

Meld misbruik22-10-2012 15:05:36

Hé,

als je bij de zoek-functie "save the date" intikt verschijnt er niks maar als je alleen "save" intikt, dan wel !

succes !

Silke
5-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 11:31:33

Dat is voor aan de gasten te laten zien zeker?
Doen tegenwoordig veel mensen :) Leuk voor familie en ouders maar voor al de rest een beetje saai. Al veel van die filmpjes gezien ook sommige grappige.Weinig mensen hebben iets aan jullie levensloop Is ook nog werk dat erbij komt.
Ik zou zoiets niet doen.

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik23-10-2012 12:15:05

Dermee dat we het niet te lang gaan maken he!Want sommige filmpjes zijn idd saai!We gaan enkel onze hoogtepunten erin zetten,maar het belangrijkste is nog altijd dat ze den datum van onze trouw vrij houden he!

Dank je sonja!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...