TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tiffany
7-9-2013
|
22-10-2012 14:45:22
Dag Karen,
Ook wij zijn naar Hof Ter Velde & kasteel van Lebbeke geweest. Hof Ter Velde was de goedkoopste van al de zalen die wij bezocht hadden. Ik vond ook de zaal niet zo mooi, redelijk ouderwets wel heel vriendelijke jongen! Kasteel van Lebbeke had ik meer van verwacht. Op de fotos lijkt het zo alsof je een lange oprij laan hebt, dit is niet geval. Het ligt eigelijk vlak aan de straat. De zaal is niet in het kasteel zelf maar grenst eraan. Wel een hele mooie en grote zaal. Iets te groot voor ons omdat wij nog met avondgenodigden zitten en dan lijkt de zaal wel heel leeg. Ook een zeer mooie tuin voor de receptie. Qua eten was er niet echt iets naar ons zin.Veel speciale dingen. Van prijs zat het zowat in dezelfde categorie als de andere die wij bezocht hebben. Niet overdreven duur dus.
Uiteindelijk hebben wij gekozen voor zaal Tybeert in Lokeren. Zeer mooie, moderne locatie. Met de mogelijkheid om met glazen panelen een deel af te sluiten voor het eten Daarna wordt dit opengedaan als de avond genodigden er zijn. Qua prijs ook zeker te doen.
Wat zeker ook mooi is, is l'amuse in Beveren!
Alvast veel succes met jullie zoektocht!
|
|
Karen
14-6-2014
|
22-10-2012 15:00:19
Beste Tiffany alvast bedankt voor de reactie, zal een een kijkje nemen naar de vernoemde zalen maar ik vrees dat deze wat te ver zullen zijn, het is toch geen lachertje een zaal vinden die voldoet aan wat je zoekt :-D
|
|
Tiffany
7-9-2013
|
22-10-2012 15:12:16
Nee, dit is idd niet altijd gemakkelijk :) maar je hebt nog tijd hé. Wij zijn bij ons eerste keuze gebleven. Als je allebei ergens een goed gevoel bij hebt.
|
|
Nele
25-5-2013
|
22-10-2012 15:30:59
Ik ben ooit naar feest in Kasteel van Lebbeke geweest. Het was enkel voor desssertenbuffet, maar ik was enorm teleurgesteld. Wij mochten als laatsten aanschuiven aan het buffet en de chocomousse (en vele andere desserten) moesten letterlijk worden uitgelepeld worden om toch nog iets op ons bord te krijgen. Echt jammer!
|
|
Karen
14-6-2014
|
22-10-2012 15:53:17
Nele, Oej dit is wel heel spijtig want dit vind ik persoonlijk net belangrijk dat de mensen toch voldaan naar huis gaan..
|
|
Katrien
11-5-2013
|
22-10-2012 17:05:02
Kasteel v Lebbeke is veel bord weinig eten ;)
|
|
Sonja
|
22-10-2012 22:36:29
Hey Karen, Wij ook naar een receptie geweest vorige maand in Kasteel van Lebbeke. Ben er zeker van dat bruid en bruidegom alles gevraagd hadden om er een schitterende receptie van te maken, maar de hapjes vielen echt tegen en ze zijn ook heel weinig rond gekomen met de hapjes en de drank. Zelfs de bruidegom was hierover zijn beklag aan het doen. Net zoals Katrien het beschrijft veel bord weinig eten. Al eens gaan kijken naar het Kasteel van Saffelaere ? Grt. en succes en hou ons vooral op de hoogte.
|
|
Karen
14-6-2014
|
23-10-2012 8:35:57
Gisteren gaan kijken naar Hof Ter Meygem was een tegenvaller deze zaal wil ik in elk geval niet veel te klein en sober. @Sonja kasteel van Saffelaere ziet er parchitg uit! Maar het is te ver :-( Ik zoek eerder iets in de buurt van Aalst de gemeente die er naast liggen maximum een 25 minuten rijden.
|
|
Katrien
11-5-2013
|
23-10-2012 9:36:20
en Hof ter Beucken?
|
|
Katrien
11-5-2013
|
23-10-2012 9:36:50
OF Caelberg ofzoiets in moorsel?
|
|
Karen
14-6-2014
|
23-10-2012 10:13:17
Hey Katrien Caelberg is al eel gebruikt door familie dus die wil ik zeker niet vindt het ook spijtig dat er geen tuin is en enkel een klein terras.. Ik twijfel heel erg tussen Hof Ten Eede in haaltert of de snip in aalst omdat deze toch een aantal voordelen hebben prijs/kwaliteit zit goed groot genoeg
|
|
Sonja
|
24-10-2012 9:44:11
Hey Katrien, Al eens naar de Roserie in Aalst gaan zien, is ook héél mooi hoor. Grt. Jan.
|
|
Sonja
|
24-10-2012 9:48:53
Hey Katrien, Als je naar de Roserie zou gaan zien vraag dan zeker ook eens de tuin te mogen bekijken.Was je dat daarnet vergeten te melden, want mijn vrouwtje is daar trouwens ten huwelijk gevraagd geweest, dat was ik er nog vergeten bij te zeggen. Groetjes Jean en Sonja.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|