Terug naar overzicht
Hoi GitteTot nu toe super ervaring, we huwen binnen een kleine 3 weken en houden daar onze huwelijksfuif.Laat nadien weten hoe het is geweestGroetjes Liesbeth
Wij zijn er ook voor gaan zien en ik vond het eerlijk gezegd iets minder toch.Aan de inkom hing maar een vies geurtje, er waren maar enkele zitplaatsen (en wil dat iedereen wel is een keertje kan gaan zitten over heel de avond) en toch redelijk donker.Maar ja, is mijn persoonlijke mening he!
Wij hebben toch de zaal gekozen. we zijn gaan kijken toen ze de zaal nog aan het opkuisen waren van een feest de dag voordien. Toen rook het er inderdaad niet fris. We zijn dan ook nog een keer gaan kijken toen er al een trouwfeest aan de gang was, toen hebben we daar in ieder geval niets van gemerkt. En de sfeer zat er in ieder geval dik in ;-)@Liesbeth: ben wel benieuwd hoe het bij jullie zal zijn, heb zo nog van niemand gehoord hoe het daar is maar ik vermoed dat het wel een gezellig feestje wordt!
Hoi Gitte Ik zal het u weten te vertellen.Vanwaar ben je?Ik kijk er al met veel spanning naar uit, op onze teller staat nu 10 dagen 14 uren 58 minuten. Groetjes Liesbeth