Terug naar overzicht
Hoi Viki,ik zou toch eens langsgaan om die jurk met kant te gaan passen. Anders ga je er mss wel later spijt van hebben...Hopelijk ga je na het passen van die jurk niet weer beginnen twijfelen :) slaap er eens een nachtje over en beslis dan of je nog eens wil gaan.groetjes!
Hey Delphine;Dat is het em juist, ik moet eerst langsgaan om andere jurken te passen voor ze die jurk willen bestellen , want ze moeten weten of die jurk me wel zal staan.Maar toch is het volledig vrijblijvend zeggen ze......
Ahzo willen ze dat doen...dat is wel stom natuurlijk als je eerst andere jurken moet aandoen :s dat ze dat nu gewoon niet onmiddellijk kunnen bestellen zeg...
Gho, waarschijnlijk laten ze je dan die ander jurken passen om te zien hoe zo een model je zou staan... denk ik... Nu is dit ook maar een optie natuurlijk want je zegt ook zelf dat je al een andere jurk hebt gevonden die je prachtig vindt. Ben je zeker dat die laatste jurk, JOUW jurk is? Dan is er ook geen reden om te twijfelen. Je bent nu gewoon in de war omdat je eerst voor jezelf hebt moeten duidelijk maken dat zo een jurk voor jou niet werkt, en nu blijkt het dus wel te gaan. Zet de twee kleedjes nog eens naast elkaar...in je hoofd... en bedenk wat jij zoekt in je droomjurk en wat ze elk hebben dat je graag ziet. Blijf je twijfelen, bestel dan die andere jurk vrijblijvend en beslis dan. Het is niet ideaal en helemaal niet gemakkelijk, maar hey wie heeft er ooit gezegd dat je droomjurk zoeken gemakkelijk zou zijn :) Succes!
Ho zeg, das echt meoilijk maar ja, het feit dat je twijfelt, denk ik toch dat je misschien nog wat meer moet passen.Of bel eens rond naar andere winkels hoe zij dat zien...( vragen kost niks he)Nu moet ik eerlijk zijn, heb hier al foto's gezien op het forum van dames met een maatje meer in een prinsessenjurk en ik vind die meestal echt 'prachtig' echt waar!Ik ben nogal dun en als ik zo een hele prinsessenjurk aanhad, was het meer jurk dan prinses!!!! met mijn weinig vormen was ik precies tante sidonia hahaha