Terug naar overzicht
gewoon naar winkels bellen in België die premium dealer zijn van Pronovias. Zeg dat je verliefd bent op die jurk, maar dat je toch eerst graag de prijs ervan wilt weten zodat je geen valse hoop krijgt! Dit heb ik ook gedaan met een Pronovias, want ik vond nergens die jurk. Niet moeilijk dat geen enkele winkel de jurk had, ze kostte dan ook € 8000. Dan maar mijn gedacht er van af gezet!Waar ben je gaan passen in Nederland?
Ik had JPC Collection Antwerpen aangemaild met de vraag naar de prijs van Pronoviasjurken en ze zeiden mij dat deze beginnen vanaf 1500euro. Ik denk dus niet dat jouw jurk in België veel goedkoper zal zijn.... Je kan uiteraard verdelende winkels mailen met jouw specifieke vraag.
Hey SanneIk heb 1 favoriet kleedje vanuit een winkel in NL.Ik ben vandaag gaan passen bij La Tiara en de eigenares vertelde me dat ze hetzelfde kleedje voor € 200 goedkoper kon bestellen. Ik denk wel dat het afhangt van winkel tot winkel, want sommige bruidjes hebben in hun jurk in NL goedkoper gekocht.
Hey Sanne ,Bij Maxim's Couture kost dit kleed 1390 euro, want mijn zus heeft dit kleedje gekocht .
Dankjulliewel voor de reacties! Inmiddels gslaagd bij Amiga in Breda, super winkel en fijne sevice. Niet de Georgia uiteindelijk, sleep was me toch iets te lang :) maar wel iets gevonden in dezelfde stijl!
Welke kleedje is het geworden? Hoe was je ervaring bij Amiga? Wie was je verkoopster? Stuur me maar een privé-berichtje he! :)