TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
22-10-2012 19:52:41
Amaai, jij ziet het zitten!
Ik ga komend weekend nog eens gaan passen en hoop dat ik het dan (na 4 winkels en 50 jurken) wel weet. Zo niet, ga ik nog eens langs bij Le chapeau en JPC collection. Hoe was jouw ervaring bij Le chapeau? Waren ze er vriendelijk? Was er veel keuze?
Alvast veel succes!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
22-10-2012 20:04:09
Le chapeau viel echt zwaar tegen! Het interieur was echt afschuwelijk en ik had helemaal niet het gevoel dat ik in een bruidswinkel was. Ik voelde mij absoluut geen bruid. Het verhoogje waar ik moest gaan opstaan, was zo klein en glad, dat ik er paar keer afviel, echt zo gevaarlijk en zo goedkoop van hen! De verkoopster daarentegen vond ik wel goed (Jade). Dé winkel van Antwerpen vond ik serieus verleden tijd.
Ze hadden er wel wat keuze , maar ik raad de winkel niet aan. Andere bruidjes hebben er dan weer wel hun jurk gevonden. Ik zou eerst andere winkels proberen en Le Chapeau als een van je laatste opties nemen.
veel succes!
|
|
Saar
7-9-2013
|
22-10-2012 22:35:26
Dank je voor de info. Laat je ook weten hoe het bij JPC gaat?
|
|
kelly
13-7-2013
|
23-10-2012 11:02:06
Gentiet ervan!!! enne hou ons op de hoogte he!!!!
|
|
Silke
5-7-2013
|
23-10-2012 11:52:37
Wouw dat zijn veel winkels met als gevaar dat je het niet meer gaat weten en niks meer gaat zien. Heb twee kleedjes aangehad en mijn droomjurk zat er al tussen. Wij zijn naar het bruidsparadijs geweest.En je moet niet naar het interieur zien he.Het gaat vooral om de kleren
|
|
Veronique
31-5-2013
|
23-10-2012 12:26:43
Ik heb gisteren zelf mijn droomkleedje gevonden bij Le Chapeau (in Bree, omdat ze daar het meeste van Rembo Styling hebben). Ik vond dat ook een winkel die eerder aan vernieuwing toe was, maar door de fantastische verkoopster die mij echt heel goed aanvoelde werd dat ruimschoots gecompenseerd. Ik moest ook wenen, dat is inderdaad een heel goed teken. Ik sluit me dus aan bij Silke, pas niet te veel, eens je die krop in je keel hebt gekregen weet je het eigenlijk al ;-)
Succes alleszins!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
23-10-2012 17:21:58
1 groot probleem en ik doe dit niet om op te scheppen, maar bijna alle stijlen/silhouettes staan goed bij mij. Over een luxeprobleem gesproken :)
JPC was echt zwaar tegengevallen!!! Ipv te wenen omdat je een mooi kleedje zou aanhebben, moest ik bijna wenen omdat de service zo slecht was en er niet écht geluisterd werd naar mij. Pure luiheid en geen interesse, zo'n gevoel had ik. Mijn moeder en ik voelden ons precies de zoveelste bruid, echt een nummer. Ik moest zelf de kleedjes aandoen, ze werden niet open gelegd of over mijn hoofd getrokken, niet vastgeklemd, niks deed ze. De vele negatieve commentaren kloppen dus echt wel! Ik was er echt verdrietig door.
Nadien bij La Tiara geweest, we werden daar super goed ontvangen, maar naar hetgeen waar ik op zoek ben, had ze niet. Toch heeft ze mij een paar kleedjes laten passen en was ze heel behulpzaam. Dikke pluim voor Kelly en haar mama !!!
Ik vergelijk elk kleedje met dat ene favorietje, dus dat zegt wel heel veel he.
@ Silke --> ik zag vandaag idd het licht even niet meer, ook omdat zoveel stijlen mij liggen, maar na La Tiara weet ik wel zeker welke stijl ik zoek en hiervan wil ik nog een paar soortgelijke kleedjes passen, alleen vind ik ze nergens.
|
|
wendy
7-9-2013
|
23-10-2012 21:01:04
Ik ben heel tevreden van ZiRi in Boechout, mooie kleedjes en supervriendelijke dame!!!
|
|
Silke
5-7-2013
|
24-10-2012 7:51:32
Dus nog altijd niks gevonden. Zoals ik al zij zoveel te meer je past zoveel te minder ga je iets vinden :)
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
24-10-2012 17:59:09
Silke, ik ga je raad volgen! Ik ben vandaag naar Pierre-Yves geweest en ik kreeg het van geen enkel kleedje warm of koud. Ik moet altijd terug denken aan dat ene kleedje, dus ik denk dat ik het dan wel weet. Waarschijnlijk wilde ik gewoon nog niet inzien dat dit MIJN kleedje was, omdat ik het zo snel al had gevonden en wilde ik nog verder passen en genieten van dit aspect van de voorbereidingen. Ik had echt nooit verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Maar omdat ik in 3 andere winkels niks anders vond en op de duur het licht niet meer zag, was ik het echt zo beu als iets. Normaal had ik morgen nog Cermo Turnhout gepland, maar na vandaag had ik er genoeg van , dus ik die afspraak geannuleerd en ga morgen terug naar Amiga. :)
|
|
Silke
5-7-2013
|
24-10-2012 19:06:38
Een wijze beslissing !Geniet van de magie van het kleedje dat je in gedachte hebt en ga ervoor Na lange tijd ga je echt een hekel krijgen aan al dat gepas en over en weer geloop. En dan ben je zelfs niet meer blij met je kleed dat je eigenlijk zo graag wil. Proficiat met je mooie kleed weet zeker dat hij prachtig is
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|