Terug naar overzicht
Hoi Cindy,Met de bus kan ik je niet helpen, die hebben we niet voorzien maar ik moet zeggen dat ik 't altijd super tof vind om er zo eentje te zien passeren! Voor de volgorde van de suite, daar kan je ceremoniemeester héél goed mee helpen. Wij hadden gisterenavond een afspraak met de onze en er is ons veel duidelijk geworden waar we nog niet aan hadden gedacht. Ik voel me nu ook echt gerust dat alles super vlot gaat lopen die dag, hij was zo goed georganiseerd!Voor de volgorde van de suite zei hij dat normaal gezien de bruid en haar familie altijd voorrang hebben. Bij ons is dat dus:- wij- de bruidskindjes- mijn ouders- de ouders van mijn vriend- mijn grootouders- die van mijn vriend- nonkels en tantes- broers en zussenalleen hebben wij 't een beetje omgegooid omdat we besloten hebben dat mijn vader me gaat "weggeven" in de kerk, en dan wordt de volgorde- ik met m'n papa- mijn vriend met zijn mama- mijn mama met zijn papa en dan de rest van de suiteMaar je kan de volgorde ook helemaal omgooien zoals je dat zelf het leukste vindt (en rekening houdend met gevoeligheden, ...)grtjs