TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
22-10-2012 21:57:55
Goh als je kan misschien toch nog even andere zalen kijken? Je hebt nog even de tijd alhoewel je voor zalen inderdaad niet te lang mag wachten. Het zou gewoon zonde zijn dat je te snel beslist en nadien bedenkt dat je toch misschien beter elders was gaan kijken.
|
|
Ruth
4-5-2013
|
22-10-2012 22:05:43
Vorig jaar zijn wij een zaal of 5 gaan bekijken. Toen we bij de vierde buitenkwamen, hadden we op die zaal niks op aan te merken, dus die was toen onze eerste keuze. We hadden toen al een afspraak met de laatste zaal die we gingen bekijken, dus we beslisten nog niks. Toen we de laatste zaal bezochten, viel bij wijze van spreken onze mond open, en wisten we allebei, dit is "onze zaal", zonder twijfel.
Om maar te zeggen, ik zou toch zeker enkele zalen bezoeken en dan zien wat je best bevalt qua prijs-kwaliteit.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
22-10-2012 22:51:45
Mantovani zou ik niet onderschatten. Mocht je andere zalen bezoeken, zou het kunnen gebeuren dat je even goed ipv twijfel, juist meer zekerheid krijgt...kan ook hé? grtz www.discovideo.be
|
|
Jana
6-7-2013
|
23-10-2012 0:12:25
Het hangt er van af wat je wil en hoe zeer die zalen voldoen aan je eisen. Wij zijn enkel 1 zaal gaan bezoeken waarvan we wisten die voldoet aan alles en als die er zo uitziet als op de foto's dan wordt het die. En het is die zaal geworden, ondertussen nog geen moment spijt gehad, het is voor ons de perfecte zaal. Wel hadden wij vooraleer we gaan bezoeken zijn al alles opgezocht met betrekking tot de zaal: prijs, kwaliteit (reviews), locatie, bereikbaarheid, menus, mogelijkheden. Succes met de zoektocht alleszinds.
|
|
Vansteenbrugge
|
23-10-2012 15:10:19
Hallo, Binnenkort gaat er een trouwbeurs door in Salons Regency, Avelgem. 4 november 2012. Je kan dus gewoon eens een feestzaal binnen wandelen zonder een afspraak te maken en je krijgt er de volledige uitleg van de zaal. Verder zijn er daar ook nog een 30 tal andere standhouders aanwezig. Gratis kaarten via de site www.tfv.be Groeten, Trouwbeurs Avelgem Philippe
|
|
Ellemieke
|
24-10-2012 22:16:55
Montovani is een begrip in de regio, dus ik begrijp ook wel dat je geen onnodige moeite wil 'verspillen' aan andere zalen als deze je bevalt. Misschien enkel die andere zaal die je gedachten had? Wij zijn ook snelle beslissers dus ik zou ook geen 5 zalen bezoeken juist omdat 'dat zo hoort'.
Succes, E.
|
|
Greet
24-5-2014
|
25-10-2012 8:14:28
Bedankt voor jullie reacties!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|