TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessie
20-7-2013
|
23-10-2012 10:45:22
Goh, wij hebben voor onze trouw daar ook geïnformeerd en pas 2 maand later reactie gekregen... Vond ik nu niet bepaald bemoedigend! Heb er wel al feesten meegemaakt en moet zeggen, sinds het vernieuwd is, is het een pak mooier (vroeger was't nogal oubollig), moderner. Het eten is ook altijd heel verzorgd en eerder teveel dan te weinig. De snip vind ik qua tuin super om receptie bv. te houden. (Ben oorspronkelijk van Haaltert en woon nu in Moorsel, vandaar...). Maar vind de zaal zo kaal... Plus, ze pushen soms nogal om de kleine zaal te nemen, terwijl dat met dansfeest echt een bekrampte bedoening wordt. Wij trouwen uiteindelijk in Opwijk, Notelaarshof.
|
|
Karen
14-6-2014
|
23-10-2012 11:21:50
@ Jessie wij zijn in Hof Ten Eede naar een eetfestijn geweest en hoe de zaal nu vernieuwd is vind ik ze goed ik vind het nog gezellig, ik heb de indruk dat ze nu gezelliger is dan de snip en groter voor de dansplaats want sit vond ik bij de snip niet zo goed is in het midden van de zaal een kleine plek, maar ja het is die tuin he :-) goh ik zou het niet weten hopelijk krijg ik nag wat reacties en raad van mijn beste vriendin..
|
|
Jessie
20-7-2013
|
23-10-2012 11:28:35
Vind ik ook, 't is echt mooi nu, niet hyper modern maar wel gezellig, met sfeer, de snip vind ik een beetje te strak om echt gezellig te zijn. De zaal is ook groter dan die van de Snip. Vond het ook raar dat ze bij de Snip, eerst het buffet moeten weghalen voor je een dansvloer hebt... vraag mij af waar ze dan met het dessertenbuffet naartoe gaan :s Maar inderdaad de tuin... Nja, als je slecht weer zou hebben heb je daar ook niets aan natuurlijk. Maar 't is wel een mooier uitzicht... en in juni mag het al mooi weer zijn he seg! :-) Ik dacht dat je bij hof ten Eede ook een huwelijksreis cadeau kreeg vanaf x aantal personen. Misschien dat dat ook helpt om te beslissen? Heb zo 't idee dat je toch meer voor hof ten Eede kiest dan de Snip... :)
|
|
Karen
14-6-2014
|
23-10-2012 11:35:58
Een van mijn hoofdprioriteiten was een tuin ik hoop op goed weer en vindt het zo gezellig om een receptie buiten te geven, en groot genoeg, plek om te dansen.. Voor de huwelijkreis zou ik het niet doen :-D zou liever een andere bestemming dan Europa doen, maar ja als je het gratis krijgt :-) Ik heb nog wat stof om over na te denken uiteindelijk zal ik de knoop wel doorhakken ik ga voor alle zekerheid nog lans een paar zalen in de buurt.. Maar alle eravringen zijn welkom natuurlijk :-) maken de beslissing iets makkelijker..
|
|
Petra
|
30-10-2012 9:52:29
Misschien kan je ook even langs gaan in het Brouwershof te Affligem. Hebben er een mooie binnenkoer om recepties buiten te houden. Oude brouwerij uit jaren 1700 -romantisch kader - er zijn verschillende zalen (zelfs eentje waar je een huwelijksceremonie kan doen) - grote zaal is echt indrukwekkend
Hebben er reeds verschillende feesten gehad. Eten is er steeds af - zeer goede en vriendelijke bediening garçons - opvolging door eigenaars stipt en correct. De prijzen van dranken en wijnen zijn er naar verluidt zeer interessant.
Veel succes.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|