Terug naar overzicht
Informeer eens bij Pierre Loncin, wordt hier ook aangeprezen.Hij zal onze ceremoniemeester zijn, hopelijk is hij nog vrij.Woont in Berchem maar komt overal!Zéér lieve man, met véél kennis.GroetjesKelly
Ondertussen Dirk Van Bogaert kunnen bereiken.Hij is wel nog vrij op onze dag.Iemand ervaringen mee?
Ey Tiffany,Wij hadden Dirk Van Bogaert als ceremoniemeester en ik kan je verzekeren dat het in orde was :). Hij zorgt echt dat dat je helemaal niks moet aantrekken die dag zelf.
Alleen nog maar positieve reacties gehoord over Dirk Van Bogaert.Persoonlijk heb ik geen ceremoniemeester, vind dat een beetje overbodig.
Beste Jan,We zullen idd daar ook eens gaan horen.Heb ze wel al een paar keer gezien op huwelijksbeurzen ook.Wij trouwen in Temse omdat wij in Steendorp wonen.Oorspronkelijk zijn we wel van Sint-Niklaas.En jullie? Welke kerk?Groetjes
Dat is idd een hele mooie kerk.Van welke parochie zijn jullie?Moest ik nog in sint-niklaas wonen zou het sint jan de doper zijn.Niet echt de mooiste kerk:).Wij trouwen in de kerk op de markt. De hoofdkerk van Temse.