Terug naar overzicht
Dag ArneIk vind het persoonlijk vrij ver om te rijden voor een fotoshoot. Wij wonen 20 minuten van Brugge en gaan er niet naartoe omdat de drukte inderdaad voor vertraging kan zorgen. Indien jullie dit toch heel graag willen:Even los van hoeveel tijd jullie nemen voor de rit en de foto's zelf maar zorg dat je 's morgens niet te vroeg moet vertrekken. Hou er rekening mee dat kapsel en make-up van de bruid toch 1,5 a 2 uur duurt en misschien nog enkele mensen van de suite die ook worden opgeknapt voor het feest!Wat tijdsbesparend kan werken: je rekent 15 minuten voor het gaan van en naar de parkingplaats. Kan jullie chauffeur (als jullie zo werken) jullie en de fotograaf niet afzetten aan de eerste fotolocatie zodat jullie die tijd niet verliezen? Zo sparen jullie al een half uur uit.Wanneer is de wettelijke trouw want ik zie die niet staan? Wat doe je met de suite terwijl jullie foto's gaan nemen? Komen die pas tegen de middag of kan je die in tussentijd bezig houden?Ik weet het, niet makkelijk om zo'n dagplanning ineen te knutselen. Ik vond dat zelf ook heel moeilijk. Eenmaal het je gelukt is, zal je je afvragen waarom je er niet eerder op gekomen bent want het lijkt zo evident!Veel succesRebecca
Even vermelden dat het niet brugge centrum is maar de Brugse reien Even de volledige planning:6u opstaan, ontbijten en klaarmaken6u45 kapper en visagiste 7u45 kleed aandoen 8u45 bruid komt toe9u vertrek naar Brugge (45 min rijden + 15min parkeren)10u aankomst fotoplaats11u45 terug naar parking12u30 broodje eten 14u ongeveer vertrekken14u30 kerk15u45-16u vertrek naar feestzaal16u30receptie Idd geen slecht idee om iemand ons te laten voeren ipv parking te zoeken.