TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
12-8-2006
|
29-9-2006 17:59:22
Dag Inge, Ik hoop dat de bruidsjurken van c'est moi van goede kwaliteit zijn, want ik heb de mijne daar ook gehaald :) Wij trouwen op 16 december en na een hele zomer alle mogelijke bruidswinkels in België te hebben bezocht, vond ik daar direct mijn 'droomjurk'. Het is een heel klein winkeltje, maar de eigenares beweert dat ze onmiddellijk kan zien wat voor type van kleed je het beste staat. Bij mij was dit het geval, hopelijk bij jou ook. Groetjes, Inge
|
|
inge
7-7-2007
|
30-9-2006 16:46:28
hallo, is het bij c'est moi ook zo goed koop zoals ze zeggen. ze zeggen dat je er voor 500 euro een jurk hebt.
|
|
inge
12-8-2006
|
1-10-2006 8:50:52
Hallo, In deze winkel kost geen enkele trouwjurk meer dan 550 euro. Ik heb voor mijn kleed met stola, handschoenen, ketting, schoenen, lingerie, kousen, parels voor in het haar even veel betaald als sommigen hier aan hun trouwkleed alleen. Mij hoor je niet klagen over die winkel. Groetjes, Inge
|
|
inge
7-7-2007
|
12-10-2006 12:23:08
hallo inge, ik ben gisteren naar c'est moi geweest en heb mijn jurk ook gevonden. ik moet hem eind deze maand gaan ophalen.
groetjes, inge
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|