Terug naar overzicht
Hoi,Ik denk dat de eerste optie toch budget vriendelijker zal zijn dan allemaal hapjes te voorzien voor alle gasten.Ivm de winkels waar je terecht kan kan je vriend de kok misschien helpen want voor veel van die grote winkels moet je klantenkaarten hebben en die krijg je alleen als je ze aanvraagt als bedrijf of zelfstandige.Ik woon in noord-Limburg en heb het geluk dat ik 4 grote zaken in de buurt heb liggen en dat we via connecties een klantenkaart kunnen krijgen.Hoeveel het precies zal kosten ligt echt van wat je wilt enzovoort af.Reken ongeveer ( bij een catering) voor 15-20 euro voor een menuutje ( soep , hoofdschotel en dessert) en een 10 p.p. voor de hapjes ( frituursnacks, bladerdeeghapjes ,...)Een desserten buffet kan ongeveer vanaf 1-2 euro per hapje per persoon. Van waar ben je precies ?Hopelijk heb je hier iets aan.Britt
hey Bij makro kan tegenwoordig iedereen binnen geraken misschien kan je daar terecht?groetjes sarah
ik ben van oost-vlaanderenhad ook al aan makro gedacht. er is eentje op een halfuurtje van men deur maar wou toch nog eens informeren of er nog andere waren die nog andere winkels wisten. bedankt voor je tips britt. zit binnenkort eens samen met mijn maat om zijn menuideetje eens te bekijken zal zeker eens informeren of hij naar groothandels kan
hallo Ine,als je vriend kok is, kan hij wss in ISPC (er is er 1 in Gent) zijn inkopen doen ? In dat geval zou ik toch samen met hem gaan shoppen. Veel plezier bij je voorbereidingen !GroetjesEls
Wij trouwen ook in intieme kring, en geven s'avonds een bbq bij ons thuis voor dichte familie, getuigen en de beste vrienden. Wij doen zelf ook groenten etc. halen, desserts maken we zelf, kopen alles in ne gewone winkel colruyt ofzo en het vlees halen we bij vleeshal van gool in kalmthout(slachterij, verser en betere kwaliteit kan niet)denk ook da de makro een optie is idd.. Succes met de voorbereidingen!