Terug naar overzicht
wij hebben een envoloppendoos gekocht en gaan ze daar insteken :-) en als alle gasten binnen zijn , nemen wij de doos weg voor alle veiligheid ...je weet nooit e :-)
Hey Krista,Vind ik zeker geen stomme vraag, hoor! Ik heb mij dit ook afgevraagd, totdat onze feestzaal ons dit uitlegde.Normaal gezien steken de genodigden hun envelopje in een enveloppendoos of iets gelijkaardigs (volledig jullie keuze). Die doos wordt dan door het personeel van de feestzaal, (of door jullie zelf, indien jullie dat liever hebben) bij de start van het avondfeest weggehaald en op een veilige plaats weggeborgen. Wanneer jullie op het einde van de avond weggaan, krijgen jullie de doos met envelopjes terug.As simple as that! En dan gewoon even voor de zekerheid op voorhand aan de feestzaal vragen natuurlijk.Hopelijk heb ik jou hiermee kunnen verderhelpen.Liefs,Katrien
wij hadden een gepersonaliseerde enveloppe doos en wij hebben ze een paar keer per avond leeggemaakt in de kluis van de zaal ( wat ook ech tnodig was)nadien hebben we dan dit geld bij de bank binnengedaan en zij storten dat op de rekening.juist nog een oplossing voor het echte kleine geld vinden.
Oh ja,Misschien een tip waar alle toekomstige bruidjes zekerrrr rekening mee moeten houden: zorg ook dat alle enveloppen die je daarbuiten krijgt (bv wanneer de suite 's morgens samenkomt en dan geld geeft) ALTIJD direct en op een ultraveilige plaats worden opgeborgen. Bij ons is er namelijk op die manier een envelop verdwenen met 500 euro in!!! En het erge van al is dat alleen de suite en heeeele close familie en vrienden bij ons thuis zijn geweest.Je kan wel begrijpen dat wij sinds onze trouw een aantal familieleden (niet allemaal, want ik ben er bv zeker van dat mijn ouders of broer dit nooit zouden doen) met argusogen bekijken :(.
In de zaal hadden ze een brievenbus en wij moesten een blad met onze namen en foto geven om dit erop te plakken... Dit was met een sleuteltje open te maken dat alleen die van de zaal hadden. En de brievenbus stond ook altijd achter ons waar we zaten...
Ik heb een enveloppendoos bij tutje en kiki besteld. Daar kun je verschillende enveloppendozen kiezen met verschillende slotjes. wij hebben een hangslotje met sleutel genomen zodat niemand ook in de enveloppendoos kan.groetjes
Wij hebben de enveloppendoos in de koffer van de auto van mijn zus gestopt. Zij dronk niet en was met de auto. Toen we doorgegaan zijn heeft ze die ons teruggegeven. Onze ceremoniemeester zei dat je dit echt wel moet doen want dat er in veel families geld verdwijnt. Jammer genoeg kan je zelfs je vrienden en familie niet altijd vertrouwen.
We hebben een enveloppendoos en nadien steekt onze zaalverantwoordelijke alles in een grote bruine enveloppe in haar kluis. Dan hoeven we ons nergens zorgen over te maken, en kunnen we 's avonds met een envelop naar huis, en niet met onze redelijk grote enveloppendoos.
wij hadden een windlicht om de enveloppen in te stekenna de receptie ging deze in de bruidskamer waar alleen de bruidegom de sleutel van had