Terug naar overzicht
Hoi,Wnn is de uiterste datum dat mensen moeten bevestigen? Geloof me, je zal nog veel bevestigingen krijgen op de uiterste bevestigingsdatum. Hoe hebben jullie het op jullie uitnodiging vermeld? Als je zet 'indien belet' dan gaan de mensen ervan uit als ze komen dat ze niets moeten laten weten.Bij ons stond er 'graag antwoord voor 15 juli' en nog gingen er mensen vanuit dat ze niets moesten laten weten. We hebben er nog veel moeten zelf opbellen. Dus bereid je maar voor op nog een aantal telefoongesprekken.Debrareeds 49 dagen getrouwd
Bij ons was het net zo: we hadden 110 mensen uitgenodigd, we hebben nu 12 mensen die hebben afgezegd.En ja, we hebben ook nog een aantal mensen zelf moeten opbellen. We hadden ook op onze kaart staan "graag antwoord voor..."groetjesKatrien30/9/06
hallo,Wij hadden 70 mensen voor het avondfeest uitgenodigd en 70 voor het dessertbuffet. Er komen uiteindelijk 59 mensen naar het avondfeest en 36 mensen naar het dessertbuffet, dus 94 in totaal. Ik was ook eerst wat ontgoocheld (en vreesde ik voor de ambiance), maar nu niet meer, want iedereen die we er echt bij wilden, is er bij en we zullen ons wel amuseren.Groetjes, Bene
Hey,geen paniek, de mensen vergeten gewoon iets te laten weten. Tot op 2 dagen voor onze uiterste datum hadden wij nog maar 50% van de antwoorden. Wij hebben dus ook veel mensen persoonlijk benaderd.Groetjes,Lieve