Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weeral iets geschrapt!

24-10-2012 9:22:10
Hoi,

Nog 20 maanden en 3 dagen maar al 3 dingen geschrapt van de lijst:
De datum hadden we al,de zaal ligt al een maandje vast (en daarbij dan ook de dj) en nu ook de fotograaf.
We hebben voor Jef Celen gekozen. Na ons gesprek was ook de verloofde helemaal overtuigd!

Vanavond een gesprek met Pierre Loncin en dan kunnen we dat ook weer schrappen misschien.

Groetjes,
Wen

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 653

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-10-2012 9:32:56

Dat kan je vanavond ook schrappen
Wij hebben ook voor Pierre Loncin gekozen.
We hadden een gesprek en zijn daar met een super gevoel buiten gestapt, diezelfde avond heb ik hem nog een mail gestuurd om te bevestigen.
Begin 2013 komen we terug bij elkaar om alles te overlopen / te bespreken en dan nog eens enkele weken voor de trouw. Maar ik weet wel ... de dag zelf ... ga ik blij zijn dat die daar ook is... zal voor ons een heel geruststelling zijn.

Hou ons op de hoogte eh

Kelly
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...