Terug naar overzicht
Hihi dont worry, komt wel goed en is zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!!!!!!!!Wij duimen alvast x x x
Ik ook! Spannend hé! Geniet er van, x
Dag Nina,Je moet helemaal geen stress hebben! Ik was zelf op van de zenuwen om voor de eerste keer te gaan passen! En het was heeeeeeel leuk, je denkt vaak dat je met iets niet staat, maar uiteindelijk gaan veel kleedjes je staan! (hé Kelly hoor mij hier als een echte terwijl ik ook nood aan steun had...)Geniet ervan want ik heb mijn kleedje bij de eerste winkel gevonden en ik zou wel nog eens willen kleedjes passen, gewoon voor het gevoel dat je krijgt, ik voelde me een prinses!We duimen voor je en laat weten hoe het gegaan is..xxx
Ik was ook ongerust op voorhand, maar dat was echt niet nodig. Het was bij mij echt een super leuke ervaring . Ik heb twee winkels gedaan op 1 dag en in de eerste heb ik meteen al mijn kleedje gevonden. Gewoon een positieve instelling helpt al heel veel! Geniet ervan en veel succes met de zoektocht!
Hallo iedereen ik heb op de trouwbeurs een afspraak gemaakt bij Sara love in Zwijndrecht omdat dit concept van een volledig pakket voor 1400€ mij wel aanspreekt,mijn vriendin heeft vorig jaar ook haar bruidsjurk daar gekocht en zij zag er prachtig uit nu de dagen aftellen tot zaterdag ook voor jullie wens ik een prachtige huwelijksdag Groetjes
Hoi Nina!Ik had ook wel kriebels hoor toen de dag dichterbij kwam dat ik de 1e keer mocht gaan kijken voor een trouwkleedje :) geniet er van!! Het is super om al die kleedjes aan te doen!groetjes!
Goeie tips : hakken aandoen, strapless bh, spelt ofzo voor u haar. en vooral niet te snel kopen.. tijd genoeg ;-)Veel plezier !!
hihi Jana; je bent nu een kenner he