Terug naar overzicht
Dag Jolien,Je moet een liedje kiezen die jullie graag horen en voor jullie een betekenis heeft!Je moet niet stilstaan wat andere mensen zouden denken.Groetjes
Subliem! Ik zag je post staan en ik dacht: "heeft die in mijn hoofd gezeten?" :-)Wij hebben Bart Peeters voor in de kerk én voor de openingsdans: Niets of Niemand en Hoeveel ik van je hou. Het ene gaat mijn verloofde inzingen en spelen op CD om in de kerk af te spelen, het andere houden we origineel voor de openingsdans. maar euh... sssst niet zeggen tegen onze gasten he :p
Ik zou ook gewoon een liedje kiezen waar jullie zich beiden goed bij voelen.Het is tenslotten jullie momentje!
Ben ook hard aant twijfelen om Bart Peeters te kiezen.... waarschijnlijk wordt hij het wel, wij horen hem heel graag! Ik denk dat onze gasten die liedjes zelfs niet zullen kennen, maar daar draait het niet echt om he! Voor ons is het speciaal dus... jep! helemaal geen rara keuze! :)
Bart peeters- zonder woorden is ook een heel mooi liedje... die staat op mijn lijst van eventuele liedjes