Terug naar overzicht
Oei, ik ga zaterdag naar de winkel van Aarschot gaan om mijn trouwkleed te passen...Krijg al schrik..., nuja wie weet vin dik er ook niets he... Dan blijf ik bij mijn eerste keus :)
Mijn nicht haar trouwkleed kwam van daar en zij was er heel tevreden over en was echt heel mooi afgewerkt. Andere kledij weet ik natuurlijk niet maar aan de bruidjes; laat jullie toch niet te hard afschrikken als jullie daar een trouwkleed willen kopen. :)
Mijn trouwkleed komt van daar en ik heb een zeer goede ervaring... Zeer vriendelijk, mooi kleed en goed ingenomen achteraf....
Jammer dat je daar een slechte ervaring mee beleefd hebt. Ik heb mijn kleed ook daar gekocht en dat was wel goed ingenomen.
heb mijn bruidskleed en de volledige suite bij maxim's gekocht en heb hierover absoluut niet te klagen. van de suite was alles bij afhaling perfect in orde, ikzelf was nog op de laaste moment fel afgevallen en zij hebben dit binnen de 2 dagen volledig in orde gebracht zonder bij te betalen. ik kan je alleen maar aanraden om eens een kijkje te gaan nemen. buiten de perfecte retouches zijn de daar ook enorm vriendelijk en behulpzaam.