Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beurs Love & Luxury 10-11 november Bokrijk

24-10-2012 14:16:39
Wie gaat er naar deze beurs? Wij gaan er misschien wel eens een kijkje nemen, onze cateraar heeft er ook een stand.

http://www.loveandluxury.be/fair

mona
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 803

Kim
8-6-2013
 Meld misbruik24-10-2012 15:45:25

Wij zijn dit wel van plan.
Ik heb geen idee of het de moeite waard is, maar wie weet doen we er toch wel leuke ideetjes op!

Lien
28-9-2013
 Meld misbruik24-10-2012 18:22:00

Hoi Mona!

Wij gaan ook kijken! Hoewel ik denk dat er heel wat gaat staan boven onze prijsklasse. Maar misschien kunnen we al wat hapjes proeven van onze cateraar :) Is jullie cateraar toevallig ook tastecatering in de Lavaar? :)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-10-2012 21:16:02

Klopt Lien! Idd, hapjes proeven en wie weet stellen ze er wel een nieuw concept voor ofzo. En boven budget: je kan er ideeën pikken en aanpassen aan jouw budget hè. :-) Stelen met de ogen. ;-)

Lien
28-9-2013
 Meld misbruik25-10-2012 8:26:52

Ok dan gaan we dat doen :)
Welk concept hebben jullie gekozen bij tastecatering? Wij gaan voor de luxe barbeque maar zijn nu toch terug aan het twijfelen :)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-10-2012 14:37:32

Wij hebben nog geen concept gekozen. Mijn eerste gedacht was de BBQ, mijn verloofde dacht eerder aan landenbuffet, en een paar weken geleden dachten we zelf een aantal gerechten samen te stellen voor een buffet en te vragen of Taste die kon maken... We weten het dus nog niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...