Terug naar overzicht
Hallo Clarisse,Wij trouwen volgend jaar op 16 juni en wij hebben gekozen voor de hortensiehoeve. We vonden het kader geweldig, en het eten is er ook heel goed. Over hof ter delft kan ik eigenlijk ni veel zeggen. De groene jager is ook prachtig gelegen, en het eten is er ook lekker. Het enige nadeel daar vonden we dat er meerdere feesten tegelijk kunnen zijn, en dat is in hortensiehoeve niet. Verder qua prijsklasse zijn beide niet zo goedkoop, maar ja ik ken jullie budget niet he.veel succes in jullie zoektocht!groetjesSylvie16/06/2007
Alvast bedankt voor de reactie.De hortensiahoeve lijkt me ook een goede keuze.Het enige minpuntje vond ik dat de eigenaar nogal koel overkwam.Maar de zaal is prachtig en wat het budget betreft:ik heb de indruk dat het overal toch wel wat op hetzelfde neerkomt.Hortensiahoeve viel al bij al nog mee als ik het vergelijk met sommige anderen.
In Hof ter Delft hebben wij vorig jaar een huwelijksfeest gehad en wij vonden dit een heel originele locatie! De inrichting is heel sfeervol en het eten is verrukkelijk! Ook de bediening en dessertenbuffet waren zeer verzorgd. Wij hebben zelf ook getwijfeld over de Hortensiahoeve, maar vonden het uiteindelijk een beetje klassiek, maar dat beslist iedereen natuurlijk voor zich. Als zaal hebben wij momenteel Domein Martinus op het oog (Halle-Zoersel), weet jij daar misschien iets meer over?GroetjesVicky
Hallo Vicky,We hebben voor hof ter Delft gekozen want we hebben ondertussen al enkele slechte reacties gekregen over de service in de Hortensiahoeve.Over Martinus weet ik niks maar dat was ook een zaal die me interessant leek,maar aangezien het iets verder van ons is hebben we er niet voor gekozen.Heb de zaal niet gezien,alleen op de site.grts