Terug naar overzicht
Super voor jou Kim!!! Stuur je mij in een prive-berichtje door welke jurk het is geworden? Ik ga morgen mijn favorietje kleedje terug passen bij Amiga Pronovias in Breda. Ik moet zeggen na 4 winkels in België te hebben gedaan, sprong Amiga qua service er ver bovenuit. Het was echt de enigste winkel waar de verkoopster naar mij luisterde en verder opbouwde naar wat mij wel en niet goed paste. In vele winkels had ik het gevoel de zoveelste bruid te zijn. Behalve bij La Tiara in België, daar vond ik ze ook super vriendelijk en hulpzaam! Veel succes nog met je voorbereidingen :)
Hoe fijn dat je een winkel en een jurk gevonden hebt waar je tevreden van bent! Scheelt het ook qua prijs tov België of ligt dat hetzelfde?Groetjes!
Ligt dit in het centrumv van Maastricht? Verkopen ze ook lingerie en bruidstasjes?
@ Alexandra, dat durf ik niet te zeggen aangezien ik enkel deze winkel gedaan heb. Ik kan dus de prijzen niet echt vergelijken. @ Katrien, je kan hier ook bruidslingerie en schoenen kopen. Over tasjes heb ik geen idee... Je kan het via mail misschien eens vragen? Contactgegevens vind je op de website.
Ah ja en het ligt niet echt in het centrum van Maastricht, maar in de historische wijk, dit is eigenlijk gewoon aan de andere kant van het water. Dus ook op wandelafstand hoor. Als je het winkelcentrum Mosae Forum kent, daar is het gewoon de brug oversteken.