Terug naar overzicht
Proficiat met je jurk!
Mooi!
Heel mooi kleed, mijn kleedje is ook van Leijten en ben superblij ermee!
Elien, ik heb je gezien in je trouwkleed en het stond je beeldig! Echt waar!Maar geloof me, ik heb net hetzelfde gevoel gehad als jou hoor. Ik kon ook niet geloven dat ik bij de eerste pasbeurt al direct mijn kleed zou gevonden hebben. Nu ben ik wel tevreden maar het heeft toch ook een week geduurd om mezelf er helemaal van te overtuigen... Groetjes, Kirsten
Ik heb ook hetzelfde meegemaakt! Een heel aantal kleedjes gepast, maar het allereerste is het geworden. Ik heb ook niet langer getwijfeld en gekocht.Ben nog altijd superblij met mijn keuze. Op 17/11 is mijn volgende pas en droom nu al weg...Proficiat met de aankoop!
Bij mij is het net hetzelfde gegaan maar dan heb ik die van mij in het bruidsparadijs gevonden.Proficiat :)
supermooie keuze, proficiat!
Mercikes iedereen!Voelt goed om te horen dat er nog zo bruidjes zijn :).@Kirsten: Jij stond ook echt supergoed met jou kleedje!@Anja: geniet van je volgende pasmoment!Volgende pas is 21mei dus dat wordt nog eventjes wachten ;).
Ondertussen is de foto gewijzigd... maar ben toch blij dat hij erop stond!! En dat ik de foto er op zag staan, net toen ik een twijfelmoment had.Voor wie deze niet gezien had, het is deze :http://bit.ly/bethelight_78688