Terug naar overzicht
ik vind het toch al een mooi liedje...maar als karolientje het zingt ...rrr klinkt het nog zo veel beter dus mijn keuze zou heel vlug gemaakt zijn :-)
ik zou het niet doen. ik weet niet hoe oud u kindjes zijn,maar gaan ze er nog bij zijn met de openingsdans?Ik vind dat de openingsdans iets is van mijn verloofde en mezelf...ik wil er ook een kindvriendelijke receptie van maken maar het avondfeest is kindvrij...Maar ja,dat is mijn mening.Als jullie dat willen,dan moet je dat gewoon doen. het is jullie dag dus niets aantrekken wat andere zeggen :)
Ons avondfeest is ook kindvrij, op onze eigen kinderen na dan toch! Want zij blijven tot ze zelf naar huis willen. Ze zijn dan 6j en 8j, en vooral onze dochter (8j) gaat tot het einde willen blijven. :-) Daar ben ik zeker van.OK, ni tot 3-4u, dat zal ni lukken, natuurlijk. Maar de openingsdans, ja, ik denk wel dat ze er dan nog gaan bij zijn.Ik denk dat ik oudjaar eens een beetje als 'proef' ga gebruiken. Zien hoe het dan zal gaan. Da's voor hen ook een drukke dag, vol vriendjes. En zien of ze dan lang kunenn opblijven.Ik kan de link momenteel niet openen (zit op 't werk). Als ik eraan denk, zal ik in 't weekend eens luisteren.Maar als dit voor jullie hét liedje is, moet je dat gewoon doen!