Terug naar overzicht
hallo,Ik ging gisteren langs bij Prima Donna in Deerlijk. Daar hebben ze in hun winkel ook jurken van Nicole en Pronovias. De ontvangst was zeer vriendelijk, alle moeite gedaan en het gaf me de indruk een heel professionele zaak te zijn. Als ik me niet vergis zijn er dit weekend nog opendeurdagen. Aangezien Robel in dezelfde regio zowat zit, is het misschien de moeite eens bij Prima Donna langs te gaan indien Robel tegenvalt. Voor de rest denk ik dat het heus wel vaker gebeurd dat afspraken afgebeld worden en lijkt me dit niet echt een probleem zolang je de winkel maar op de hoogte brengt :-)
Ik ben zelf ook bij Robel Couture geweest en van de kleedjes van Pronovias die ik meehad op foto, heb ik er toch heel wat kunnen passen. De winkel zelf is inderdaad niet echt mooi of speciaal en je staat wel te passen met je gezelschap erbij. Die schroom moest ik even overwinnen... Maar ik ben wel zeer vriendelijk ontvangen geweest door de verkoopster, ze heette Veronique, en niets was haar teveel. Ik mocht mee met haar de kast overlopen en van elk kleedje zeggen of ik het wilde passen of niet. Ik vond wel dat ze me niet zoveel kleedjes getoond heeft. Ik weet niet of dit aan een beperkt aanbod ligt, of dat ze mij gewoon enkel de kleedjes in mijn stijl getoond heeft. Ik had er namelijk eentje gezien in de etalage en dat is ze elders gaan halen dan uit die kast. Bel anders eens op voorhand om te vragen wat ze juist hebben (de modelletjes die je zeker wil passen enzo)... Succes alleszins!
waarom denk je dat Robel zou tegenvallen?mijn jurk kwam ook van daar, en op 1 "akkefietje" na is alles daar zeer goed verlopen. het is niet de grande luxe, maar das het belangrijkste toch niet?één super voordeel: retouchekosten: 1 vaste prijsals je hier soms hoort hoe hoog die retouchekosten oplopen! en ze zijn niet echt duidelijk op voorhand.Daar weet je hoeveel t zal zijn (ik dacht nu 125 euro), of er nu weinig of veel retouchewerk aan is, maakt niet uit.vind ik al een zéér groot voordeel ten opzichte van andere winkels.ik zou zonder vooroordelen naar Robel gaan, echt waar. en ja, een afspraak mag je uiteraard altijd afbellen. heb ik ook gedaan destijds.
Ik ben reeds naar Robel geweest en ben daar zeer vriendelijk ontvangen geweest. Niets was te veel om uit te halen. Ze hielp goed bij het passen en gaf eerlijk haar mening. Ik ben ondertussen al een tweede keer gaan passen, maar de jurk zal toch niet van daar komen.Zelf heb ik al een afspraak bij La sposa afgebeld, en daar deden ze niet moeilijk over hoor. Daar moet je niet mee inzitten, ik denk dat ze dat wel vaker tegenkomen.
Ik heb superveel kleedjes gepast in robel, ik toonde gewoon aan veronique wat ik wou aandoen en dat ging vlot. daar bovenop alle mogelijke accessoires laten uithalen :-). Uiteindelijk heb ik bij de eerste pas nog eens vanalles gepast ( handschoenen, bontjes,...) ze waren heel vriendelijk ! En de merken zijn ook dezelfde als in andere winkels, ik heb 5 winkels gedaan. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken, gewoon gaan en ervan genieten.
Ik heb mijn kleed gevonden bij Pierre-Yves, super vriendelijke mensen, met geduld en nemen echt hun tijd. Veel verschillende merken, en zelfs premium dealer van pronovias. Ik ben alleen in deze winkel geweest en heb gevonden wat ik wou.