Terug naar overzicht
170 gasten ontvangen op 1 uur....vrij veel op een korte tijd, onderschat dit niet....laat de receptie wat langer duren. Zodoende komen jullie ook niet onder stress.grtz www.discovideo.be
Als jullie het zo willen zou ik zeggen doen Maar wel veel volk.
Wij hadden een 120 gasten op de receptie en een uur was toen zelfs krap. Ik zou het verlengen naar 1,5u of zelfs 2u dus beginnen om 18.00 en vanaf 19.30u beginnen naar binnen te gaan en om 20.00u beginnen eten... Nu heb ik gezien dat jullie 1.15u hebben gerekend voor de fotoshoot? Wij hadden 2.5u en dat was juist genoeg (incl. verplaatsing).
170 gasten ontvangen op 1uur lijkt me ook wel kort, wij hebben hiervoor 1,5u voorzien! wij hebben voorlopig voor onze fotoshoot ook 1,5uur gepland, want waar wij onze middagreceptie houden (een kasteel), gaan we ook onze fotoshoot houden. En als dit echt niet genoeg blijkt te zijn, dan plannen we na onze honeymoon een tweede fotoshoot, dan kan ik het kleedje nog eens aandoen :)
Lijkt me idd ook wel in orde. Voor het ontvangen van de gasten zou ik ook eerder 1,5 à 2u rekenen. Dan zou je dus idd om 20u kunnen beginnen met eten. Ideaal denk ik :-)Moeilijk he, zo'n planning in elkaar krijgen waarbij je met alles rekening moet houden!Veel succes er nog mee!GroetjesJoyce