Terug naar overzicht
Heyla, wij hebben gefeest in Het Rubenshof in Alken. Heel erg mooie zaal met een geweldige tuin waar we veel complimenten over hebben gehad. Wat we nog in de buurt hebben bezocht waren Het Dennenhof in Bokrijk en De Vrije Valk in Alt-Hoeselt, maar we waren verkocht aan de vriendelijkheid van Het Rubenshof en uiteindelijk viel de prijs enorm goed mee...! Foto’s vind je op hun website of via de link naar mijn foto’s (via verslag - onderaan alle foto’s). Groetjes, Alessia
Wij hebben ons feest gegeven in hotel stiemerheide in Genk. Het eten was super en de service ook!We hebben ook prijs gevraagd in het krekelhof maar zijn nog steeds heel tevreden over stiemerheide!groetjes
Hoi Dorien,Wij hebben gekozen voor la butte aux bois , heb er al heel wat feesten meegemaakt van eerste communie tot gewoon gaan brunchen en het is daar altijd super mee gevallen!De locatie is super mooi , het eten is geweldig lekker, de bediening is top en ze hebben een prachtige tuin waar je eventueel je huwelijksceremonie kan laten door gaan of gewoon kunt aperitieven!!achter 2 weken moeten wij gaan voor de besprekingen!!kan al niet meer wachten!!
Wij hebben de VIP-loge in de sporthal van Maaseik afgehuurd (lotto dôme). Ruime zaal, zeer vriendelijke zaakvoerder en een feest op maat mogelijk. De zaal heb ik ook via dit forum gevonden, want op internet zie je dit niet (je kan wel eens kijken op www.lotoagora.be ). Verder zijn wij ook bij bernini in As gaan informeren (maar slechte referenties en die zette ons ook echt onder druk) en in Bocholt bij Heuvelheem (ook fijne zaal maar minder ruim als in Maaseik)Succes!!
Wij hebben vorige maand ons huwelijksfeest gehad in de lotto Dome in Maaseik. Zeer mooie zaal, alles tip top geregeld en een héééééééél scherpe prijs voor zeer goede kwaliteit (lekker eten :-) ). Zeker de moeite om eens te gaan kijken !
Wij hebben ons feest gehad bij Elysee in Genk.Super service, alles tot in de puntjes verzorgd en echt niet duur!!
Wij geven ons feest in 't Raadmaekers in Elen, vrienden van ons trouwen volgend jaar in Bernini te As.Ik heb vorig jaar nog een trouw gehad van vrienden in Ophoven "Het Oppenhof".Nog veel succes en laat ons maar weten wat het geworden is :)